Kupovinom Čuvarkuća čuva se Srbija
Projekat Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ podržala je kompanija DIS i u svojim maloprodajnim objektima oznakom „Čuvarkuća“ obeležila proizvode koji su stekli pravo na ovaj kolektivni žig kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla, ali i svojim „Dobro“ proizvodima uvećala porodicu "Čuvarkuća".
- Zahvalni smo domaćem lancu DIS koji se uključio u akciju ne samo da dobije žig za svoje 'Dobro' proizvode nego i da kroz svoj lanac plasira i druge proizvode koji su do sada osvojili pravo na žig, zahvaljujući kvalitetu i domaćem poreklu - izjavio je Marko Čadež, predsednik PKS, koji je danas sa Ivanom Šuleićem, generalnim direktorom DIS-a obišao market u Pančevu i obeležio "Čuvarkuće".
POSAO ZA 267 LEKARA i 1.010 SESTARA: Klinički centar Srbije raspisao konkurs za zapošljavanje!
SRBIJA NASTAVLJA DA ULAŽE U ZDRAVSTVO: Sutra isplata jednokratne novčane pomoći svim zdravstvenim radnicima!
DOBRE VESTI IZ NBS! Izvoz Srbije gotovo dostigao nivo pre pandemije
Ukazujući na to šta predstavlja žig "Čuvarkuća", zašto je zaista važan i šta kupci čine odabirom i kupovinom ovih proizvoda, Čadež je istakao da su to "proizvodi koji imaju 80 odsto vrednosti stvorene u Srbiji i na kojima su radili domaći ljudi, domaća privreda, dobavljači i kada potrošači odaberu ovaj proizvod, čuvaju njihova i svoja radna mesta, razmišljaju o tome kako ćemo živeti u budućnosti, kakve ćemo škole i puteve imati."
- Tim činom kupovine čuva se Srbija - poručio je Čadež.
- U skladu sa poslovnom politikom DIS-a, čiji se principi od samog nastanka kompanije zasnivaju na promociji kvalitetnih domaćih proizvoda i proizvođača, a na taj način i brizi o celokupnoj privredi naše zemlje, pored 5 navedenih Dobro proizvoda, u našim marketima vas očekuje još skoro stotinu vrhunskih domaćih artikala koji, takođe, nose oznaku „Čuvarkuća“. Još jednom želimo da se zahvalimo Privrednoj komori Srbije na ukazanom poverenju, kao i da istaknemo zadovoljstvo zbog toga što smo postali deo platforme koja se odlikuje vrednostima i načelima u koje naša kompanija veruje i koje čuva od samog nastanka - rekao je Ivan Šuleić, generalni direktor kompanije DIS.
- DIS je domaći trgovinski lanac koji posluje tri decenije i u svojoj mreži broji 35 marketa i 170 franšiznih partnera sa razrađenom distribucijom. Prve "Čuvarkuće" kompanije DIS su: "Dobro dugotrajno mleko 2,8%", "Dobro jabuka sok", "Dobro jogurt 2,8%", "Dobro slatki keks" i "Dobro srpski sir". Ovi proizvodi, kako ističu u kompaniji, među potrošačima su uveliko pronašli svoje mesto, a nakon dobijanja žiga očekujemo da postanu još češći izbor.
"Stvarano u Srbiji", jedan je od ključnih projekata koje PKS realizuje u saradnji sa privredom sa ciljem da podrži domaće proizvode i proizvođače i unapredi svest potrošača o značaju njihove kupovine.
"Čuvarkuća" je naš način da stanemo iza domaće privrede i skrenemo pažnju kupcima na najkvalitetnije i najzdravije proizvode domaćeg rada i pameti - na najbolje iz naše kuće. Kompanije, domaće i strane koje posluju u Srbiji, proizvođači i trgovci, prepoznale su vrednost te podrške. Za samo nekoliko meseci, za "Čuvarkuću" je konkurisalo 572 proizvoda od kojih je 393 već ponelo ovu oznaku, a šest najvećih trgovinskih lanaca u više od 800 objekata udomilo je "Čuvarkuće".