MNOGE SU NERVIRALI, A SADA NAJZAD ODZVONILO ELEKTRIČNIM TROTINETIMA: Očekuje se da će predloženi propisi konačno suzbiti ovu pošast
Italija planira da smanji upotrebu električnih trotineta.
U Italiji bi mogla da se smanji upotreba e-trotineta, koji se ili pozdravljaju kao budućnost gradskog prevoza ili se smatraju pretnjom na gradskim ulicama Rima, Milana i drugih metropola.
DRŽAVA DAJE 80.000 EVRA SVAKOME KO HOĆE DA SE PRESELI: Prijava počinje od PRVOG JULA, ali postoji nekoliko uslova
PORODICA ZA POSAO DADILJE NUDI 117.000 EVRA: Oglas koji je šokirao sve, ovo ne bi svako mogao da radi, BITNA I DISKRECIJA
NAPUSTILA SIGURNA POSAO KAKO BI PRAVILA NEŠTO ŠTO DECA OBOŽAVAJU: Proizvodi nesuđene policajke iz Niša stigli do Pariza i Abu Dabija
E-trotineti će sada morati da imaju registarsku tablicu, a vlasnici će morati da kupe osiguranje za korišćenje javnih puteva, prema nacrtu promena italijanskog transportnog koda, pišu mediji.
Servisi za iznajmljivanje trotineta, koji su doživeli brzu ekspanziju širom zemlje, suočavaju se, takođe, sa povećanom birokratijom i ograničenjima.
Ministar saobraćaja Mateo Salvini obećao je da će suzbiti saobraćajne prekršaje korisnika e-trotineta. Predložena nova pravila, takođe, zahtevaju da e-trotineti imaju migavce i da korisnici nose kacigu.
Zahtevi po pitanju registarskih tablica za bicikle, koje su prvobitno objavili italijanski mediji, ne pojavljuju se u nacrtu.
Iako nudi odgovor kada je u pitanju zagađenje ulica koje su često zakrčene privatnim automobilima, brza ekspanzija e-trotineta naišla je na negativnu reakciju u nekoliko evropskih gradova. Parižani su ranije ove godine glasali za potpuno zabranu angažovanja usluga ovog tipa na ulicama.
Bilo je više od 45.000 iznajmljenih e-trotineta na italijanskim ulicama 2021. godine, prema podacima Udruženja za ekonomizaciju korišćenja vozila. E-trotineti su postali posebno popularni nakon ukidanja karantina kao alternativa javnom prevozu i kao odgovor na često odsustvo biciklističkih staza u velikim italijanskim gradovima.
Druge predložene izmene kodeksa o transportu uključuju oštrije sankcije za vožnju u pijanom stanju, uključujući doživotnu zabranu i stroža pravila za mlade ljude koji su tek dobili dozvolu.