Momirović: Izgradnja Fruškogorskog koridora od neprocenjivog značaja za Vojvodinu
Fruškogorski koridor je jedan od ključnih razvojnih projekata za našu zemlju, i trenutno se nalazimo na jednom od dva mosta koji gradimo na teritoriji grada Novog Sada i upravo će izgradnja ovog mosta kao i izgradnja Obilaznice oko Novog Sada promeniti perspektivu i učiniti da ovaj grad postane moderniji i moćniji, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, danas nakon obilaska radova na montaži pomoćnog mosta, koji će služiti za potrebe izvođenja radova na konstrukciji glavnog mosta preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora.
- Ponosan sam što u uslovima energetske krize, i uprkos aktuelnoj situaciji u Evropi, ostajemo posvećeni realizaciji svih započetih investicija, a trenutno gradimo 10 auto-puteva, od kojih je jedan i “Fruškogorski koridor” u čijem sklopu se između ostalog nalazi i izgradnja budućeg najvećeg tunela u Srbiji - izjavio je ministar Momirović.
Momirović: Rečni saobraćaj je ključan za snabdevanje energentima - dotatno ćemo ojačati flotu JRB-a
Momirović: Poslednji dan marta biće ujedno i poslednji dan kada pričamo o Obilaznici oko Beograda kao građevinskom projektu
Momirović: Novi propis - zabrana preticanja za teretna vozila na auto-putevima
Ministar Momirović je dodao da samo ukoliko budemo jedinstveni, ako se zajedno orjentišemo ka održivoj potrošnji energenata, jednostavno, ako budemo štedeli struju, uspećemo da realizujemo sve započete projekte, jer samo kao jedinstvena Srbija, koja je ispresecana novoizgrađenim autoputevima, možemo da zanemarimo prošlost, nastavimo ka budućnosti i iz ove krize izađemo jači.
Sa ministrom Momirovićem radove na Fruškogorskom koridoru obišao je i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić i tom prilikom se zahvalio ministru na ogromnoj podršci u realizaciji ovog projekta.
- Radovi su intenzivirani, i trenutno se izvode na dva ključna objekta na ovom projektu, a to je most preko Dunava u dužini od preko 1650 m., kao i na tunelu Iriški venac čija će dužina iznositi preko 3,5 km. - rekao je Antić.
Pre obilaska radova na montaži pomoćnog mosta, ministar Momirović održao je prvi konsultativni sastanak Posebne radne grupe za praćenje i realizaciju projekta Izgradnje brze saobraćajnice - državnog puta IB reda br. 21, Novi Sad - Ruma (“Fruškogorski koridor”).
Fruškogorski koridor, u dužini od 48 km. povezaće Novi Sad, Irig i Rumu i nastaviće se autoputem Ruma-Šabac. Trasa koridora je podeljena na četiri deonice i to: deonica 1 (Žeželjev most - petlja za E-75 – Paragovo), deonica 2 (Paragovo - početak obilaznice Rume), deonica 3 (petlja ''Kać'' - petlja za E-75) i deonica 4 (početak Obilaznice Rume - petlja za E-70)