Njegova tvrdoglavost koštala je Džet Ervejz ogromne svote novca - Kako su ga OTERALI, SVE JE KRENULO NABOLJE
Osnivač Džet Ervejza Nareš Gojal je dao otkaz na mestu predsednika ove kompanije u nadi da će to otvoriti put ulaganju potencijalnim investitorima.
Ono što je u velikoj meri uticalo na propadanje ove kompanije bilo je odbijanje gospodina Gojala da prepusti ovo mesto predsednika kompanije, kažu izveštaji.
Dug Džet Ervejza je iznosio preko jedne milijarde dolara, i avio kompanija je bila primorana da povuče neke avione iz upotrebe i ukine neke letove pošto nije bila u stanju da isplaćuje plate pilotima i drugoj posadi, dobavljačima, i lizing kompanijama.
Jedan minut nakon objave da je Gospodin Gojal napustio poziciju predsednika kompanije, akcije Džet Ervejza su skočile za čitavih 12 procenata.
Kijev ostaje bez LANSIRNIH VOZILA: Rusija raskida ugovor sa Ukrajinom
Investitori iz UAE žele da ULAŽU u visokotehnološke SRPSKE FIRME: Srbija predstavila INVESTICIONI i POSLOVNI POTENCIJAL
ULAŽU VIŠE OD 52 MILIJARDE DOLARA: Kina postaje najvažnije tržište mobilnih uređaja
Takođe je napravljena izjava da će banke pozajmiti oko 210 miliona dolara da održi kompaniju u životu dok ne počne da prodaje deonice novim investitorima.
U poslednje vreme, ova kompanija je bila primorana da prizemlji više od dve trećine, od ukupno 119 vozila u svojoj floti. Hiljade letova su bili otkazani, utičući i na domaće i na internacionalne putnike.
Savez pilota je takođe upozorio da će njihovi članovi prestati da lete ako im kompanije ne isplatio plate do kraja marta.
Gospodin Gojal je bio u srcu ove krize, po rečima Samira Hašmija, koji je rekao da je njegovo odbijanje da prepusti svoje mesto u kompaniji ono što je sprečilo da investitori pumpaju svoj novac u kompaniju i spreče njen pad.
Takođe je okončalo potencijalni dil sa Etihadom, koji je vlasnik 24% deonica u Džetu, i pristao da investira još više i preuzme kontrolu nad avio kompanijom.
OJAČANE VEZE DVA NARODA U VREME TRGOVINSKOG RATA KINE I SAD: Italija prva članica G7 u kineskoj inicijativi "Pojas i put"
TRAMP PRETI EVROPSKIM GIGANTIMA: Uskoro zabrana uvoza za BMW i Mercedes?
PAO DOGOVOR Rusa i Mađara: Ruski gas ZAOBILAZI UKRAJINU!
To se desilo ponovo kada je najveći konglomerat u Indiji, Tata grupa, pokazala interesovanje u kupovini avio kompanije, ali se povukla kada je Gospodin Gojal odbio da prepusti svoje mesto.
Gospodin Gojal i njegova porodica poseduju većinski udeo u avio kompaniji. Nije najjasnije da li će ostati u posedu svojih deonica.
Takođe postoje navodi da je vlada Indije pritiskala državne banke da spasu kompaniju, pošto je želela da izbegne rast stope nezaposlenosti pred izbore.