Od 1.000 brendova izabrali su NJIH - ovo je omiljeni domaći brend među internet korisnicima u Srbiji
Internet je odavno postao deo naše svakodnevice. To je mesto gde komuniciramo sa prijateljima i porodicom, čitamo vesti, tražimo savete i recepte, ali i biramo kako ćemo urediti svoj dom.
Svako od nas ima neki svoj omiljeni brend, čiji portal redovno posećuje, ali ga i prati na društvenim mrežama. Ipak, u srcima srpskih potrošača, jedna kompanija se izdvojila kao omiljena.
U pitanju je regionalni lider u proizvodnji nameštaja, kompanija Forma Ideale, koja je ove godine ponela značajnu titulu i na desetoj, jubilarnoj dodeli nagrada “Moj izbor” proglašena za omiljeni domaći brend među korisnicima interneta u 2020. godini.
Koliko je ovo značajna nagrada, govori podatak da je u konkurenciji bilo oko 1.000 domaćih brendova i proizvoda u 27 kategorija, a Formu Ideale odabrali su sami potrošači, internet korisnici , kojima je ova kompanija omiljenija od svih.
Priznanje Moj izbor već čitavu deceniju organizuje udruženje Moja Srbija, a jedinstveno je po tome što se najuspešnijim domaćim brendovima i kompanijama dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača.
Cilj ovog izbora nije nikakvo nadmetanje, već podsticanje razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova.
Ovo značajno priznanje kompaniji Forma Ideale dodeljeno je na svečanoj ceremoniji održanoj u petak, 19. juna, u Skupštini grada Beograda.
U ime kompanije Forma Ideale nagradu je primio direktor marketing sektora ove kompanije, g. Aleksandar Ružesković.
On je ovom prilikom je izjavio da je kompaniji izuzetna čast da je nakon prošlogodišnjeg priznanja Moj izbor, za omiljeni domaći brend među proizvođačima nameštaja, baš u ovoj godini u kojoj Forma Ideale obeležava 25 godina postojanja, dobila i nagradu za omiljeni brend među korisnicima interneta.
- Ova nagrada je potvrda ne samo da imamo kvalitetne proizvode atraktivnog dizajna, već i da smo primenom novih tehnologija i prilagođavanjem naših proizvoda i usluga konceptu online kupovine, uspeli u nameri da ti proizvodi budu dostupni što većem broju potrošača širom Srbije. Istovremeno, ovo priznanje nas obavezuje da budemo još bolji – izjavio je Aleksandar Ružesković.