OD DANAS NARODNA BANKA KONROLIŠE REKLAMIRANJE BANAKA!
Sve banke i finansijske institucije moraće od danas da prilagode veličinu slova na svojim novim reklamama, koje objavljuju u novinama, na televiziji, portalima, društvenim mrežama, aplikacijama
Narodna banka Srbije (NBS) od danas kontroliše kako se davaoci finansijskih usluga oglašavaju, pa će se u reklamnim kampanjama pratiti da li su istiniti izrazi "bez kamate, bez troškova, vraćamo novac, na poklon''.
RADNICI POŠTE PREKINULI ŠTRAJK: Zaposleni će dobiti VEĆE PLATE i garancije da neće trpeti posledice!
CENE PONOVO SKOČILE: U prvom kvartalu ove godine cene nafte porasle za 30 odsto
IZBACUJU NAŠE PROIZVODE IZ PRODAVNICA: Hrvati povukli iz prodaje ovu namirnicu srpskog proizvođača
Bankama je ostavljen rok, da već postojeće reklame koje koriste, do 1. juna usaglase sa novim zakonskim rešenjima koja stupaju na snagu danas.
Nova pravila odnose se na reklamiranje u elektronskim i štampanim medijima, putem interneta, oglašavanjem telefonom pozivom građanima, zatim putem aplikacija, bilborda, panoa ali i u bankama, gradskom prevozu, aerodromima, autobuskim stanicama.
Austrija uspela da izbori proširenje međunardnog prisustva i privuče MMF i Svetsku banku
KINEZI ĆE LOBIRATI KOD NEMACA: Dobri izgledi za dolazak Folksvagena
Ovo su poslovi za koje vam je zarada NAJMANJE 1.000 EVRA, a ne treba vam vrhunska diploma!
Kada je reč o oglasima u elektronskim medijima, minimalna veličina slova je "17", za oglašavanje u štampanim medijima "9", za reklamiranje na posterima i plakatima "30", dok je za oglašavanje na bilbordima predviđeno da slova budu minimalne veličine "90".