Pre samo 20 godina OVI POSLOVI su bili u domenu naučne fantastike: Ovo su 5 ZANIMANJA koja su ZAPALILA INTERNET
Revolucija u svetu biznisa.
Internet je doneo revoluciju u svetu biznisa, kao nijedno otkriće ranije. Bez obzira da li ste pristalice razvoja tehnologije i interneta, nesumnjivo je da se stvorilo bezbroj novih radnih mesta i zanimanja koja su danas poželjna. Poslovi koji pre 20 godina nisu postojali, danas predstavljaju neke od najcenjenijih i najplaćenijih.
OVAKO IZGLEDA NOVI EVRO! Uvedena jedna KLJUČNA PROMENA, omiljena valuta OD DANAS DRUGAČIJA
Strogo zabranjeno ISPIJANJE ALKOHOLA na ulici! Evropska prestonica odlučna - kazne su OZBILJNE
Ni milioneri nisu što su bili: Ovih PET stvari čak ni oni ne mogu sebi da priušte
Ovo su pet najzanimljivijih poslova koje je stvorio internet.
U 2019. godini postoje aplikacije za apsolutno sve. Uglavnom služe da ljudima olakšaju živote, poput onih najkorisnijih za turiste, preko svakodnevnih koje dan čine produktivnijim, do onih koje će pomoći da uštedite novac. Sve ove aplikacije zahtevaju programere koji su ih napravili.
Prvi korak je videti potrebu za nekom aplikacijom, zatim smisliti ideju i pretvoriti je u stvarnost. A pošto svakodnevno milijarde ljudi koristi različite aplikacije, ova industrija je trenutno ogromna. Prema statistici, globalni prihod od aplikacija u 2018. godini je dosegao neverovatnih 365,2 milijardi dolara. Krajem prošlog veka postojale su tek naznake da bi se možda u budućnosti mogla stvoriti ova radna mesta.
Content moderatori su ljudi čiji je posao da prilagode sadržaje koje klijenti objavljuju na društvenim mrežama uslovima i pravilima korišćenja interneta. Takođe, "čiste" društvene mreže poput Fejsbuka ili Ju tjuba od neprimerenog sadržaja. Iako internet može i treba biti sjajno mesto gde se pronalaze sve potrebne informacije i gde ljudi imaju slobodu da iskazuju svoju kreativnost, i povezuju sa ljudima širom sveta, potrebni su moderatori sadržaja kako bi osigurali da različite platforme ostanu sigurno mesto i zadrže svoj pozitivni karakter.
Podcast je u suštini audio ili audio-video zapis koji se često snima mobilnim telefonom, a izbor tema je beskrajan. Najsličniji je radio formatu, ali kod podcasta slušalac može sam da odredi kada će slušati emisiju. Voditelji podcasta zarađuju od reklama koje idu u toku njihovih emisija. Kod nas još nije zastupljen kao u Americi i Zapadnoj Evropi, tako da ako imate dobru ideju za temu, malo voditeljskog talenta i mnogo volje, sad je idealna prilika okušati se u ovim vodama.
Poslednjih godina gotovo je nemoguće prelistati štampu, pročitati vesti na portalu ili upaliti TV, a da se osoba ne susretne sa ovim pojmom. Uspešni influenseri zarađuju enormne količine novca preko objava na društvenim mrežama ili pojavljivanjima na događajima. Pre samo 10 godina ovo je zvučalo kao naučna fantastika.
Na primer, Bella Thorn, glumica/pevačica/influenser, otkrila je da može da zaradi do 65.000 dolara uz samo jedan post na Instagramu.
Pored novca, često dobijaju i poklone poput odeće, kozmetike, putovanja, a zauzvrat moraju ispromovisati sponzore koji su im sve to omogućili.
Strategije društvenih mreža imaju toliku moć da mogu stvoriti ili uništiti brendove u veoma kratkom roku. A da li je društveni medij nekog brenda dobar ili ne, zavisi od njegovog menadžera društvenih mreža, čiji je posao da predstavlja kompaniju na društvenim mrežama na najbolji mogući način, kako bi ostvarili što veći profit.
FARMERI PROTIV MERKEL! Hiljade poljoprivrednika traktorima BLOKIRALO BERLIN (FOTO)
LUDILO "CRNOG PETKA" stiže! Isplati li se ići u šoping preko granice: Koliki su troškovi, a koliki popusti?
Ovaj Libanac je potrošio preko pola miliona evra na Hitlerove stvari: Evo zašto je kupio i njegov ŠEŠIR (FOTO)
SKOČILA VREDNOST IOTA KRIPTO-VALUTE: U čemu je tajna ovog tokena?
PAO DOGOVOR: Gugl će morati da plati Francuzima MILIJARDU DOLARA zbog poreskih prevara