Prirodne lepote Srbije privlače turiste iz UAE
Luksuz privlači arapske turiste
"Da bi Srbija privukla više turista iz UAE važno je uvrstiti i dozu luksuza u ponudu, jer turisti sa ovog podneblja to cene i traže destinacije koje nude takav vid turizma", poručuje Nemo Aćimović, generalni direktor Bab Al Quas Hotela u Abu Dabiju koji se obratio privrednicima iz Srbije na 5. tematskoj nedelji Svetske izložbe.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2022/01/10/244662624_10222873744645202_7760798648406185247_n_0.jpg?itok=eT2nxbm2)
VLADA SRBIJE USVOJILA ISPLATU 100 EVRA DRŽAVNE POMOĆI! Prve pare na računu mogu da se očekuju već u PETAK
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/07/30/profimedia-0211130306.jpg?itok=loJJPif5)
POMAMA ZA VAUČERIMA: Polovina subvencija od 5.000 dinara već PODELJENA
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/398782/ekonomija_-_srbija_danas_2.jpg?itok=VNcHoqAx)
FABRIKE, GASOVOD, PUTEVI: Ovo su najveći projekti koji su pred nama, za investicije izdvojeno 14 MILIJARDI EVRA
Prirodne lepote Srbije takođe privlače turiste iz UAE, koji vole da posete Kopaonik, Beograd i druge turističke destinacije, dok Emirati nude velike mogućnosti za srpske kompanije u oblasti turizma i transporta, kaže Ivan Mladenović, direktor Ljudskih resursa u hotelu Officers Club-a u Abu Dabiju.
Dubai je 4. najposećenija destinacija na svetu, u protekloj godini ovaj grad posetilo je oko 8,8 miliona turista, dok je taj broj u pretkriznoj 2019. bio 16 miliona. Prisustvo najpoznatijih lanaca hotela i kompanija u sektoru turizma i usluga velika su šansa za srpske firme koje mogu da ponude svoje proizvode ovom prestižnom i zahtevnom tržištu, saglasni su i privrednici Srbije i UAE.
Marko Selaković, direktor kancelarije PKS u Dubaiju, istakao je da su dobri ekonomski odnosi između Srbije i UAE odlična osnova za razvoj saradnje u svim sektorima, a posebno u turizmu. “Srbija ima odličan imidž u UAE što znatno olakšava komunikaciju u poslovanju“, rekao je Selaković i dodao da poslovni partneri ove zemlje cene iskrenost, direktnost u komunikaciji, a najvažnije je stečeno poverenje.
Predstavnici više od 30 srpskih kompanija danas su na paviljonu Mađarske razgovarali sa menadžmentom mađarske nacionalne kompanije National Mobile Payment o pametnim rešenjima u oblasti turizma i mobilnosti. Predstavljena su IT rešenja za parking sisteme i projekat za objedinjeno plaćanje turističkih usluga - V4 Smart Platform 2.
Mirko Simović iz kompanije Inova Tech koja se bavi IT rešenjima za parking sisteme, ističe da su razmotrili mogućnosti zajedničkih poslova sa mađarskim partnerima. “Očekujemo saradnju u oblasti izrade objedinjenih aplikacija za plaćanje koje se mogu koristiti u više zemalja”, kaže Simović i najavljuje razgovore na ovu temu i sa partnerima iz Italije i Bahreina.
Lidija Jurišić iz turističke agencije Alfa Travel SEE iz Subotice kaže da je poseta Ekspo-u izuzetna prilika da se upoznaju sa najsavremenijim softverskim rešenjima u oblasti turizma. “Naš cilj je da se umrežimo sa srpskim partnerima u delegaciji, kao i iz celog sveta. S obzirom na to da smo iz Subotice, naša ponuda je do sada bila fokusirana na jednodnevne i dvodnevne izlete i tim-bildinge namenjene mađarskim i srpskim turistima. Svetska izložba u Dubaiju je prilika da proširimo listu naših klijenata, a već smo u kontaktu sa partnerima iz Estonije, Butana i drugih zemalja sa svih kontinenata”, kaže Jurišić.