Proizvođači nazdravili: Šta se to uspešno prodaje u SAD
Potražnja je porasla i u SAD i u inostranstvu
Američki proizvođači viskija nazdravili su dobroj prodaji u 2017, pojačanoj željom potrošača za najskupljim pićima, bilo čistim ili umešanim u koktele.
Pročitajte i:
Potražnja je porasla i u SAD i u inostranstvu, saopštio je Savet za destilovana alkoholna pića.
Ukupan prihod u SAD od burbona, tenesi viskija i ražanog viskija porastao je u 2017. za 8,1 odsto na 3,4 milijarde dolara, navodi se u saopštenju te organizacije. Takođe, povećana je prodaja najskupljih viskija.
Proizvođači i šankeri tvrde da je jedan od razloga za to što su ljudi mnogo upućeniji u viskije koje piju nego ranije.
Dobru godinu je imala i votka, koja čini jednu trećinu ukupnog tržišta žestokih pića. Od votke se u 2017. zaradilo 6,2 milijarde dolara, dok je tekila donela 2,7 milijardi.
Prema podacima Saveta, izvoz američkog viskija je premašio milijardu dolara, a najveći kupci su Velika Britanija, Nemačka, Brazil, Francuska i Španija.