SAMO ŠKLJOCNEŠ I ZABAVA POČINJE: Uz nove opcije sve tvoje poruke biće KUL I MODERNE - budućnost četovanja u Srbiji
Totalno kul opcije su stigle i u Srbiju!
Emotikoni, nalepnice, filteri…nezaobilazni deo svake konverzacije. Gde god da četujete, zasigurno je da koristite neku od ovih opcija, a sada je moguće da na jednoj od vaših aplikacija šaljete još “moćnije” poruke. Totalno kul opcije su stigle i u Srbiju i može se reći da su korisnicima u našoj zemlji na raspolaganju razne mogućnosti i da svaki vid komunikacije i više je nego zabavan, u trendu i potpuno u skladu sa digitalnim trendovima u svetu.
Bilo da komunicirate sa prijateljima ili porodicom, najnovija opcija koja je stigla u Srbiju dodatno će vaše poruke učiniti zabavnijim i “kul”. Aplikacija Viber je uspešno lansirala novu opciju za korisnike u Srbiji i to kroz AR Objektive.
Rakuten Viber, globalni lider u razmeni poruka među platformama i glasovnoj komunikaciji, predstavio je magiju proširene realnosti kroz AR Objektive u svojoj aplikaciji kroz partnerstvo sa Snap Inc. Koristeći razvojne alate Snapa, uključujući Camera Kit, Creative Kit i Bitmoji, u Viber su integrisani AR Objektivi – a omogućeno i deljenje sadržaja na Snapchatu, kao i kreiranje prilagođenih Bitmoji avatara na Viberu.
“Viber Lenses Powered by Snap” omogućiće Viber korisnicima prvi put video poruke i fotografije obogaćene funkcijom proširene realnosti. Ova inovacija će ponuditi korisnicima 30 novih Viber Objektiva, uključujući životinjske maske i Viber likove, podvodni Objektiv itd. Kompanija planira da doda još 300 Objektiva do kraja godine, a biznisi će imati mogućnost da kreiraju sopstvene ekskluzivne Objektive na Viberu. Svetski prirodni fond (WWF), FK Barselona i Svetska zdravstvena organizacija (WHO) su među prvim partnerima Vibera koji će ponuditi svoje nove Objektive na ovoj aplikaciji za razmenu poruka. Prilagođeni Objektivi povećaće aktivnost između korisnika i omiljenih brendova na Viber platformi.
Korisnici u Srbiji oduševljeni su bili i samom idejom da se ovakva opcija uvede, a šta je to što će korisnici u našoj državi dobiti kroz korišćenje ovih alata objasnila nam je marketing i PR direktorka Rakuten Viber za Evropu Zarena Kanceva u razgovoru za portal SrbijaDanas.
- Izuzetno smo srećni što možemo da predstavimo prvu fazu Viber AR Objektive u nekim test zemljama. Nekoliko nedelja nakon lansiranja, rezultati su više nego pozitivni, primećujemo vrlo visoku stopu konverzije od „kreiraj“ do „podeli“, što dokazuje da naši objektivi služe svojoj svrsi da budu izražajniji instrument razgovora za ljude. Uzbuđeni smo kada vidimo da ova funkcija pomaže u uspostavljanju konekcija i pruža ljudima mogućnost da na nov način komuniciraju, to smo očekivali i sve nam se vratilo zbog truda koji smo uložili u ovaj projekat. Radujemo se pokretanju ove funkcije u Srbiji, koja je za nas veoma važno tržište i videćemo kako će je koristiti u svakodnevnoj komunikaciji sa prijateljima i porodicom – rekla je Zarena Kanceva i dodala:
Nove Viber funkcije sadrže:
- Instant AR: iskoristite moć proširene realnosti koja vam je sada na dohvat ruke
- Filteri koji privlače pažnju: kreativni dodaci vizualima začiniće konverzaciju sa prijateljima
- Izražajne maske: odaberite od mnoštva maski koje precizno prate pokrete vašeg lica
- Opcije za ulepšavanje: poboljšajte svoje slike realističnim dodacima, poput karmina, rumenila i različitim bojama kose
- Prilagođen Bitmoji: integrišite personalizovani Bitmoji lik u fotografije i video snimke
- Verujemo da će Viber Objektivi našim korisnicima omogućiti nove interaktivne i zabavne načine da se izraze, a istovremeno omogućiti našim partnerima da stupe u interakciju sa svojom publikom i zajednicama na sasvim novom nivou. Planiramo da kameri dodamo više AR mogućnosti, da napravimo način za pretragu više objektiva i da to dalje integrišemo sa aplikacijom Viber, poput dodavanja Objektiva na profilnu fotografiju. Uvek radimo na novim poboljšanjima i inovacijama, tako da pratite šta vas sve to novo očekuje.
Nova opcija slanja specijalizovanih poruka namenjena je svim korisnicima bez obzira bili oni mladi ili stari, svako ko je spreman da uživa u kreativnim alatkama zasigurno će biti zadovoljan AR Objektivima. Naravno, za korisnike u Srbiji biće u personalizovanih objektiva koji će se odnositi na Srbiju i sve ono što je najlepše u našem društvu. Zabava prilikom dopisivanja nikad nije bila lakša, a uz to moguće je i edukovati se.
- Planiramo da dodamo do 300 objektiva u aplikaciju do kraja godine, a lokalni motivi za mnoge zemlje sigurno će imati svoje mesto na Viberu. Radujemo se što ćemo u ovom procesu dobiti izvrsne povratne informacije od naših kreativnih srpskih korisnika, koji su kao partneri spremni da se udruže sa nama i ponude jedinstveni lokalni sadržaj za objektive. Viber ima širok spektar tipova korisnika na raznim tržištima, i kompanija veruje da su AR Objektivi zabavni segment za sve - u bilo kom uzrastu, mestu ili vremenu. Verujem da je ono što definiše interesovanje za određeni objektiv mnogo više povezano sa njegovim kreativnim potencijalom i kontekstualnim značenjem - slično GIF-ovima i nalepnicama. Ako se kreativno uklapa sa vizuelnim prikazom i “slengom”, siguran sam da ima ogromnu snagu u okviru komuniciranja. Neki objektivi mogu pomagati korisnicima tako što je putem njih moguće iskazati podršku za važne teme, poput nošenja zaštitne maske tokom COVID-19 ili podrška borbi protiv ekoloških kriza, a to su sve odlične poruke za ljude svih starosnih grupa – istakla je marketing i PR direktorka Rakuten Viber za Evropu Zarena Kanceva u razgovoru za portal SrbijaDanas.
Digitalne tehnologije iz dana u dan napreduju, a novi iskorak ka obogaćivanju svih nivoa komunikacije zasigurno će doneti veoma veliki broj benefita kako kompanijama, tako i korisnicima. Iako je iza nas težak period borbe protiv bolesti, kompanije nisu odustale od razvijanja kreativnih rešenja, a vaše je samo da škljocnete i pritisnete enter, uživanje može da počne odmah.
- U toku ove teške godine, ljudima je nedostajalo samoizražavanje i komunikacija, te su upravo u tim poljima i zabeležena eksplozija kreativnosti. Krećući se napred, tehnologije poput AR i VR, koja je već promenila način rada stvaralaca, imaće još veći uticaj. U Rakuten Viberu želimo da omogućimo kreativnost i angažovanje okruženja za našu publiku - koje nas nadahnjuje za dalje inovacije – i da osnažimo korisnike da komuniciraju sa posebnim izrazom i radošću – poručila je Zarena Kancheva ispred Rakuten Viber.