Srbija ponudila Folksvagenu LOKACIJU ZA FABRIKU koja će zaposliti 5000 LJUDI: Poznat datum KONAČNE ODLUKE!
Srbija ima još jednog džokera u rukavu - ako se Nemcima ne svidi prostor u Inđiji, spremna je alternativna lokacija u Šumadiji.
Država Srbija je ponudila Folksvagenu lokaciju u Inđiji za izgradnju fabrike, a uredna dokumentacija s podacima o parceli već se nalazi na stolu kompanije u Volfsburgu, kao i predlog dodatnih investicija koje je Srbija spremna da uradi ako se automobilski gigant odluči za nju.
VELIKA VEST ZA SRBIJU! Postajemo regionalni centar sa sedištem u Beogradu, u OVOJ oblasti!
Bregzit IPAK POVOLJNO uticao na VB: Broj zaposlenih se ubrzano POVEĆAVA, statistike NAJBOLJE u poslednjih 48 godina!
Ovaj direktor daje zaposlenima 207.909 dinara da idu na odmor, a ima samo JEDAN USLOV
Ponuđeno je takođe da jedna od linija budućeg beogradskog metroa saobraća do Inđije, kako bi i Beograđani mogli da rade u tim pogonima. Najveća kočnica za VW je bila kako doći do kvalifikovane radne snage. Zato je Srbija odlučila da ponudi Nemcima da izgrade svoja postrojenja u centru u kojem u relativno malom obimu živi skoro tri miliona ljudi, na pola puta između Novog Sada i Beograda, kako bi tamo mogli da se zaposle stanovnici oba grada.
Inđija je izabrana i zbog veoma dobre infrastrukture, blizine putnih i železničkih koridora, ali i kao opština koja ima ubedljivo najbolju reputaciju u Srbiji kada su u pitanju administracija i lako otvaranje fabrika. Na teritoriji Inđije već radi na desetine što stranih što domaćih fabrika, i skoro da nema investitora koji se požalio što je došao u ovaj grad.
Iako su pojedini mediji preneli spekulacije o tome da su Nemci odustali od naše zemlje i da su u užem izboru ostali Bugarska i Turska, nedavno je iz Folksvagena to demantovano. Upravo je ponuda naše države, koja se teško odbija, promenila situaciju, koju je i predsednik Srbije Aleksandar Vučić prethodno ocenio kao tešku. On je rekao da se za Folksvagen borimo, iako su šanse male.
SRBIJA I RUSIJA UKIDAJU ROMING: Postignut važan dogovor
Brnabić: U 2018. najaktivniji darodavci bili građani, dali više nego kompanije
Evropa diže glas protiv antiruske kampanje: SANKCIJE KORISTE SAMO AMERIČKIM KOMPANIJAMA!
Ipak, davanjem placa najvećem svetskom proizvođaču automobila, ali i paketa infrastrukturnih projekata koji bi pratili njegov eventualni dolazak, cela Srbija bi imala ogromnu korist. Nemačko "da" značilo bi i ubrzanje višegodišnjeg projekta izgradnje podzemne železnice, o kojoj Beograđani još maštaju. A Inđija bi postala industrijski superioran centar.
Konačna odluka biće poznata najkasnije u novembru. Ono što je do sada izvesno, gigant iz Volfsburga će do 2021. godine u ovom delu Evrope izgraditi fabriku vrednu 1,4 milijarde evra u kojoj će zaposliti 5.000 ljudi. Godišnji kapacitet će biti 300.000 vozila.
Konkurenti našoj zemlji za ovu investiciju su Bugarska, Rumunija, Turska i Severna Makedonija. Naš najveći problem je to što nismo punopravni član EU, što može da stvori probleme oko izvoza, jer će više od 90 odsto produkcije biti namenjeno kupcima u inostranstvu. Srbija ima još jednog džokera u rukavu - ako se Nemcima ne svidi prostor u Inđiji, spremna je alternativna lokacija u Šumadiji. Prema nezvaničnim informacijama, reč je o širem regionu Jagodine.