ŠTA, SAMO TRI ZVEZDICE? Turisti izbegavaju hotele sa ovakvim karakteristikama na internetu
Ocene sa interneta su postale najbolje preporuke za pronalazak smeštanja
Hoteli koji nemaju ocene na internet pretraživačima imaju manje gostiju, pokazalo je najnovije istraživanje. Čak četiri petine putnika obavezno čita ocene i komentare o hotelima pre nego što urade rezervacije.
Prema istraživanju osam od deset putnika će radije izabrati hotel sa boljim komentarima, a više od polovine (52%) je izjavilo da nikada ne bi rezervisali hotel koji nema nijednu ocenu ili komentar putnika.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/08/10/profimedia-0323459859.jpg?itok=cOI_eMqn)
RAJ NA ZEMLJI: U ovom prelepom mestu prodaju kuće za 1 EVRO! Morate da ispunite samo jedan MALI USLOV
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/2014/09/08/pivo.jpg?itok=WeUO_u7c)
Prave pivo od posebne tečnosti: U borbi protiv nestašice vode, stvorili novi metod proizvodnje
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/02/18/profimedia-0138070080.jpg?itok=lXB3UOi8)
Problem neposredne budućnosti: Ostajemo bez pijaće vode, evo koje su zemlje najugroženije
Veliki broj ispitanika (85%) je potvrdilo da su njihova iskustva bila u skladu sa prethodno pročitanim komentarima, a za procenat više je bilo onih koji su smatrali da su se zahvaljujući ocenama i komentarima osećali sigurnije prilikom odabira hotela.
Četvoro od deset ispitanika je reklo da ignoriše ekstremne komentare, bilo da se radi o veoma pozitivnim ili veoma negativnim, a više od polovine proverava ocene i komentare na više mesta, sa raznih izvora i na taj način formiraju svoje mišljenje. Zanimljivo je i da svako u proseku pročita devet ocena i komentara pre nego što donese odluku.
NAJVRELIJI DAN U BEOGRADU: Na Zvezdari izmereno "samo" 30, a u ovoj ulici PAKAO OD 45 STEPENI! (VIDEO)