SUD EU: Logo Adidasa sa tri pruge nevažeći!
Drugi najviši sud Evropske unije presudio je danas da je logo kompanije Adidas sa tri paralelne pruge navežeći, jer mu nedostaje posebnost koja je neophodna za pravnu zaštitu robnih marki.
Opšti sud Evropske unije je tako potvrdio odluku Zavoda za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) iz 2016. kojom je poništena prethodna odluka o prihvatanju te oznake, prenosi agencija Rojters.
NEVEROVATNA PONUDA: NAJBOLJI GRČKI HOTELI PO EKSKLUZIVNIM CENAMA
JOŠ JEDNA ZEMLJA ZABRANJUJE PRODAJU: Radi rešavanja SVETSKOG PROBLEMA, stižu IZMENE u automobilskoj industriji
NATO vojska u srpskim čizmama iz Pirota, a evo kako je došlo do saradnje
BRNABIĆ U PARIZU: Sastanak s francuskim premijerom, obilazak aero-kosmičkog salona
Nemački proizvođač sportske opreme je 2014. godine registrovao taj logo, navodeći da se sastoji od “tri paralelne pruge jednake širine primenjene na proizvodu u bilo kom smeru”.
To je, međutim, osporila belgijska kompanija "Shoe Branding Europe", sa kojom je Adidas u gotovo decenijskom sporu.
Jedan od sudova EU je prošle godine presudio i da je logo "Shoe Branding-a" sa dve pruge nevažeći, jer su pruge, kako je saopšteno, suviše slične zaštitnom znaku Adidasa.
Održana konferencija za medije povodom Viminacijum festa
KINA MOŽE DA ZAOBIĐE AMERIKU: Dve evropske zemlje će profitirati od "trgovinskog rata"
OGROMAN KORAK NAPRED: Maturantima preko MILION dinara za pokretanje SOPSTVENE PROIZVODNJE
Kompanija Adidas može da podnese žalbu Evropskom sudu pravde.