Sutra "dan D" za Fijat: Markione saopštava novi petogodišnji plan
Trenutno, proizvodnja fijata 500 L u kragujevackoj fabrici se odvija po planu
Oči svih 235.915 radnika Fijat Krajsler grupacije (FCA), naravno i oko 2.000 zaposlenih u Kragujevcu, uprte su u Serđa Markionea, izvršnog direktora kompanije, koji je najavio da će 1. juna saopštiti novi petogodišnji plan sedmog po veličini proizvođača vozila na svetu.
Pročitajte i:
-Predsednik Samostalnog sindikata FCA Srbija Zoran Marković kaže da ugovor Republike Srbije i FCA važi - ne do kraja ove godine, kako se to često navodi u javnosti, već do 2023.
- Do 19. oktobra ove godine važi sporazum o subvencijama i drugim pogodnostima koje Srbija daje, a do 2023. prema ugovoru, Srbija može da ponudi Fijatu svoj deo akcija - jedan deo akcija ili svih 33 odsto - dodao je on.
Trenutno, proizvodnja fijata 500 L u kragujevackoj fabrici se odvija po planu. Radnici će kako je to uobičajeno, u svim fabrikama ove kompanije u svetu, na tronedeljni kolektivni godišnji odmor krenuti 1. avgusta.
Veliki broj evropskih medija spekuliše da će Markione obnarodovati da se iz Italije seli u Poljsku proizvodnja "jeftinih automobila", misli se na "pandu", a da će se u tim fabrikama, pre svega onoj u Napulju, praviti modeli "Džipa" i "Alfa romea".
Prema istim izvorima FCA grupa će pod brednom "fijata" ubuduće prozioditi samo modele porodice "500" i "panda" što bi značilo da će fijat 500 L, koji je i dalje najprodavaniji u svom segmetnu u Evropi nastaviti da silazi sa linija kragujevačke fabrike. Ima i medija koji uvelikio pišu da će se u Kragujevcu praviti neka vezrija modela baziranog na platformi "fijata argo", koji se pravi u Brazilu i koji bi bio plasiran pod imenom "fijat primo".