Telekom Srbija postao partner kompanije Spotify
Spotify je zauvek transformisao način slušanja muzike kada je lansiran u Švedskoj 2008. godine.
Spotify, najpopularniji svetski muzički striming servis, od 15. jula besplatno je dostupan svim korisnicima u Srbiji. Potpuno lokalizovana Spotify platforma pruža najbolje iskustvo slušanja lokalne i međunarodne muzike od preko 50 miliona numera i više od milion podkasta. Ovaj digitalni servis ljudima olakšava da muzikom isprate svaki trenutak svog života, dok vežbaju, kuvaju, dok se zabavljaju ili uče, gde god da se nalaze.
USKORO MODERNIZACIJA PRUGE: Iz Beograda do Niša brzim vozom 200 kilometara na čas
VAŽNO OBAVEŠTENJE ZA GRAĐANE SRBIJE: Ako ne želite moratorijum morate se javiti banci, EVO DO KADA JE ROK
KORONA DUBOKO POGODILA EKONOMIJU BRAZILA: U prvoj polovini ove godine posao izgubilo 1,2 MILIONA RADNIKA
Spotify je zaključio partnerstva sa ograničenim brojem brendova u regionu, a jedan od partnera je i Telekom Srbija. Tim povodom, Vladimir Lučić, koordinator za internet i multimediju Telekom Srbija grupe, izjavio je:
- Kao vodeća telekomunikaciona kompanija u regionu, iskreno smo uzbuđeni činjenicom da smo postali partneri kompanije Spotify prilikom lansiranja njihove usluge na Balkanu! Spotify je najveći i najbrže rastući muzički servis te vrste i srećni smo što je od sada dostupan i na Balkanu, te se radujemo ovom partnerstvu - rekao je Vladimir.
Ističući zadovoljstvo dolaskom Spotify na regionalno tržište, Marco Bertozzi, potpredsednik, šef Spotify Sektora za EMEA i Multi-Market prodaju oglasnog prostora, dodao je:
- Naša posvećenost istraživanju i personalizaciji pomogla nam je da uspostavimo odnos sa milionima ljudi širom sveta i da zauzvrat stvorimo veze između brendova i naših korisnika. Uzbuđeni smo što možemo da otvorimo vrata za brendove i oglašivače u Srbiji, da iskoristimo naše striming podatke i inovativne formate reklama kako bismo se povezali sa slušaocima - rekao je on.
Spotify je zauvek transformisao način slušanja muzike kada je lansiran u Švedskoj 2008. godine. Danas je najpopularniji globalni audio striming servis sa pretplatom od preko 286 miliona korisnika, uključujući 130 miliona pretplatnika na 92 tržišta.
NAKUPCIMA UPALA KAŠIKA U MED: Paradajz nikada jeftiniji, tone ovog voća završile na smetlištima!
SRBI ĆE IPAK MOĆI NA MORE? Moguća nova pravila za odlazak na letovanje samo uz POSEBNE USLOVE
TURISTIČKA APOKALIPSA: Zbog korone gubitak od 320 milijardi dolara
VAPAJ IZ CRNE GORE: Otvorite granice za Srbe i Ruse, spasite sezonu!
EPS IZDALA VAŽNO SAOPŠTENJE POVODOM SPEKULACIJA U JAVNOSTI: Kineske kompanije plaćaju struju