TURISTIČKI POTENCIJALI ZEMUNA NA BEOGRADSKOM SAJMU: Nezaobilazna destinacija domaćih i stranih turista
Fokus ovogodišnje prezentacije Zemuna stavljen je na jedinstveni teatar na otvorenom ”Leto na Gardošu”
Gradska opština Zemun i Turistički centar Zemun ove godine od 23. do 26. februara tradicionalno predstavljaju turističke potencijale Zemuna na 39. Međunarodnom sajmu turizma.
Na štandu Turističkog centra Zemun, 25. februara, prikazan je turistički, kulturni, ugostiteljski i gastronomski potencijal Zemuna. Posetioce koji su bili zainteresovani za zemunsku turističku prezentaciju kao pravi domaćin dočekao je predsednik opštine Zemun Dejan Matić sa rukovodstvom.
Zarada Beograda od sajma između 3 i 4 miliona evra
- Veoma sam ponosan što smo i ove godine u prilici da kako posetiocima, tako i novim partnerima prikažemo sve lepote Zemuna. Svojim simbolima, Zemun je postao nezaobilazna turistička destinacija kako domaćim tako i stranim turistima, kojih je na našu veliku radost u poslednje tri godine sve više i više, a mi želimo da postanemo lider u regionu u ovoj privrednoj grani. Zbog toga smo preduzeli veoma važne korake i već u narednih godinu, dve dana objektivno možemo očekivati da dočekamo i naše turiste koji će da pristignu sa Dunava, s obzirom na to da je sve izvesnija izgradnja međunarodnog putničkog pristaništa u Zemunu. Jedinstvenim delovanjem Republike Srbije, Grada Beograda i Gradske opštine Zemun napravili smo plan razvoja rečnog turizma. U narednom periodu možete očekivati njihovu realizaciju - rekao je predsednik Dejan Matić i dodao: 'Kako bi utisak o našem Zemunu bio još lepši radi se na uređenju starog jezgra Zemuna, potpunoj rekonstrukciji Gospodske ulice i Magistratskog trga. U narednom periodu preduzećemo mere tehničke zaštite fasada, ali i aktivnosti kako bismo i jedan od najznačajnihih simbola Zemuna - Gardoš preuredili i time zaokružili sređivanje starog jezgra Zemuna
Na štandu Zemuna posetioci su imali priliku da vide šta je sve urađeno u Zemunu i šta je ono što nas očekuje u budućnosti, kontinuitet razvoja nautičkog, kulturnog, sportskog, gastronomskog i manifestacionog turizma.
Fokus ovogodišnje prezentacije Zemuna stavljen je na jedinstveni teatar na otvorenom ”Leto na Gardošu”. Glumci Tanja Bošković, Mina Lazarević i Rade Marjanović izveli su deo svog ”Malog kabarea”.
DA VAM SE ZAVRTI U GLAVI: Ovo su NAJSKUPLJI aranžmani na Sajmu turizma
Ovaj Međunarodni sajam turizma održan pod sloganom ''Uživajte na vreme'' i posetiocima su se u šest hala predstavili 1100 izlagača iz 56 zemalja, a Crna Gora je bila ovogodišnji partner najznačajnije manifestacija te vrste u regionu Jugoistočne Evrope. Takođe, posetioci su imali priliku da posete i 8. Međunarodni sajam vina i 13. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme.