USKORO ZABRANA UVOZA: "Srbija postaje groblje polovnjaka iz Evrope! Moramo da se odlučimo: BOLEST ili JEFTINI AUTOMOBILI"
Ministar za zaštitu životne sredine Srbije Goran Trivan izjavio je danas da se razgovara o mogućnosti zabrane uvoza automobila starijih od deset godina, kako bi se smanjila zagađenost.
Trivan je komentarisao mogućnost da Srbija zabrani uvoz automobila sa "evro 3" motorima i rekao da moramo da se odlučimo - hoćemo li da prestanemo da se zagađujemo i razboljevamo, ili ćemo da vozimo jeftine automobile.
- Poslednjih godina postajemo groblje automobila iz Evrope. Nema razloga da sami pristanemo na tu vrstu zagađivanja bez obzira na interese. Nema razloga da uvozimo vozila starija od 10 godina - rekao je ministar i podsetio da je Srbija prošle godine uvezla oko 180.000 polovnih automobila.
Vučić o pitanju koje svi izbegavaju: Predsednik Srbije spreman da reši probleme zaduženih u "švajcarcima"
STIŽU NOVE INVESTICIJE: Kina sprema DESET PROJEKATA za Srbiju!
UKOLIKO DOBIJETE OTKAZ, POSLUŽITE SE OVOM METODOM: Prvi put radni spor okončan dogovorom stranaka
On smatra da će za šest meseci ili godinu dana automobili sa "evro 4" motorima koštati kao sada oni sa "evro 3" i zato dodaje da nije tačno da ljudi neće imati novca da ih kupe.
- Nisam siguran da je ta logika ispravna. I ja se neću rukovoditi tom logikom. Videćemo šta će pobediti u javnoj raspravi u kojoj će učestvovati različite asocijacije uvoznika, građani, a ministarstvo će doneti odluku - naveo je Trivan.
Upitan da li smatra da bi zabrana izazvala revolt građana, Trivan je rekao da nije njegov posao da izaziva simpatije kod ljudi koji ne vode računa o životnoj sredini.
Čadež otvara put SRPSKOJ PRIVREDI u Ujedinjenim Arapskim Emiratima
SAVET STRUČNJAKA: Evo kada je vreme da počnete sa štednjom
KINEZI TRAŽE 1.200 RADNIKA! Nova fabrika proizvodiće gume za CEO SVET!
Ministar je ponovio da je sa premijerkom Anom Brnabić razgovarao o uvođenju subvencija za električne automobile i da će dati sve od sebe da ih od sledeće godine imamo.
- Za neku godinu će Evropa zabraniti trgovinu opasnim otpadom, što znači da moramo da napravimo kapacitete za preradu opasnog otpada, a te kapacitete nemamo - naveo je ministar.