UZMI RAČUN I POBEDI: Građani zainteresovani za takmičenje opština
Najaktivnije lokalne zajednice dobijaju besplatnu vaj-faj zonu!
Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave saopštilo je da je tokom prva dva dana trajanja nagradne igre "Uzmi račun i pobedi", 81 građanin pozvao kontakt centar, a da je njih 26 poslalo pitanje mejlom.
Kako stoji u saopštenju ministarstva, razgovor sa zainteresovanima trajao je u proseku oko četiri i po minuta, a građane je najviše zanimalo da li se računi i slipovi mogu predati u istoj koverti. Shodno propozicijama, odgovor je negativan. Pitali su i da li se mogu predavati računi sa istog prodajnog mesta, na šta su u kontakt centru odgovarali potvrdno.
Prema navedenom, građane takođe zanima kako da učestvuju u takmičenju opština i gradova, jer "Uzmi račun i pobedi" podrazumeva i takmičenje opština i gradova u broju prikupljenih fiskalnih računa i slipova. To znači da se učešćem u igri građani ne bore samo za sebe, već i za grad u kojem žive promovišući društveno odgovorno ponašanje.
Poslati računi i slipovi istovremeno učestvu i u takmičenju opština i gradova, a nagrada za 12 najaktivnijih lokalnih zajednica biće besplatna vaj-faj zona.
POČELA TRKA ZA PRESTIŽNIM NAGRADAMA: Ovo su OBAVEZNA PRAVILA igre "Uzmi račun i pobedi"
Kako bi svaka opština ili grad imali podjednaku šansu da učestvuju u takmičenju i osvoje nagradu, posmatra se broj prikupljenih fiskalnih računa i slipova u odnosu na broj stanovnika i prosečna zarada na teritoriji lokalne samouprave. Na ovaj način eliminišu se razlike u veličini i kupovnoj moći među opštinama i gradovima, napominje se u saopštenju Ministarstva.
GRAĐANI ŽELE DA DOBIJU STAN: Pošte već bez koverata, šalju se na hiljade računa
Godina borbe protiv sive ekonomije je edukativna kampanja koju je pokrenula Vlada Srbije u saradnji sa NALED-om i društveno odgovornim kompanijama okupljenim u Savezu za fer konkurenciju, a okosnicu kampanje, koja će trajati tokom 2017. i 2018. godine, čine nagradna igra "Uzmi račun i pobedi" i takmičenje opština i gradova.
Cilj kampanje je podizanje svesti građana i privrede o značaju suzbijanja sive ekonomije i njihovog aktivnog uključivanja u stvaranje boljeg društva.