VOZAČI MOGU DA ODAHNU: Do kraja godine stiže rešenje za "čep" i kolone u Preljini
Vozači su tokom produženog vikenda za Sretenje u koloni na naplatnoj rampi Preljina provodili i do dva sata.
Slaba im je uteha da za zastoj nije kriva spora naplata, već saobraćajni čep koji je nastao posle rampe, na petlji i u Čačku. U "Putevima Srbije" kažu da ovaj objekat ima dovoljno prolaza i da ne planiraju proširenje, već se nadaju da će do kraja godine problem biti rešen. Sve nade polažu u završetak deonice na "Milošu Velikom" do Požege, prenose mediji.
Više novca za građane – što manji dug za državu: Srbija ima recept za uspešan ekonomski rast
KAKO ĆEMO PUTOVATI OVOG LETA: Seničić progovorio o kovid pasošima i uvođenju sertifikata o vakcinaciji
INVESTICIJA OD DVE MILIJARDE: Japanski gigant stiže u Srbiju, šta nam donosi?
- Prva sledeća naplatna stanica će se nalaziti 12 kilometara niže u odnosu na rampu Preljina, kod mesta Pakovraće. Očekujemo da će se time rasteretiti saobraćaj na naplatnoj stanici Preljina - navode u "Putevima".
- Ona predstavlja privremenu čeonu rampu, a posle otvaranja auto-puta i povećanja broja vozila koja su prolazila kroz nju 2019. je proširena. Prvobitno je imala četiri saobraćajne trake, a sada ima osam, od čega su tri namenjene za ulaz na auto-put, a pet za naplatu, odnosno izlaz sa auto-puta.
U "Putevima" tvrde da je naplatna stanica Preljina operativno sposobna da propusti i veći broj vozila na sat od onog koji je 12. i 13. februara registrovan.
- Usporenja su pravila vozila koja su prošla naplatnu stanicu i napravila zastoj na magistralnom putu za Čačak i na kružnom toku, što je dovelo do stvaranja kolona vozila koja su došla do same naplatne stanice i samim tim usporila odvijanje procesa naplate - objašnjavaju u "Putevima".
- Zadržavanje vozila registrovano je od izlaska iz Čačka, u smeru ka Užicu, pa unazad sve do naplatne stanice. Prolazak od tunela Brđani do izlaska iz Čačka je trajao do 120 minuta.