Xiaomi predstavio vrhunsko iskustvo povezivanja uređaja kroz Xiaomi Smart Living koncept
Kompanija Xiaomi je u predsedničkom apartmanu hotela Sheraton u Zagrebu, predstavila svoj široki portofolio Smart Home i lifestyle IoT uređaja i Smart Living koncept koji kao fokus stavlja povezivanje uređaja kojima je cilj da osiguraju pametan način života korisnicima, u modernoj i užurbanoj svakodnevici.
U Smart Home segmentu gosti su imali priliku da iz prve ruke vide i testiraju uređaje iz ukupno šest kategorija – (1) televizija i mediji (projektor, televizija, daljinski za televiziju), (2) usisavači (štapni i robotski usisavači, mini usisavač), (3) ambijentalni uređaji (pročišćivač, ovlaživač, ventilatori, grejalice), (4) kuhinjski uređaji (posuda, blender, kuvalo za vodu i kuhinjski robot), (5) uređaji za rasvetu (stona lampa, ambijentalno svetlo za računar, noćna sobna lampa, noćno svetlo koje se aktivira pokretom) i (6) pametni uređaji (kamere, pametne utičnice, senzor za otvaranje vrata i prozora, senzor za detekciju svetla).
Dalje, u lifestyle segmentu korisnici su mogli videti i testirati uređaje iz ukupno šest kategorija – (1) satovi, (2) vozila (električni trotineti), (3) kancelarijski uređaji (Xiaomi Pad 6, monitori, WiFi pojačivač, wireless tastatura i miš, prenosni štampač, wireless punjač, sat koji meri temperaturu i vlažnost), (4) uređaji za ličnu higijenu (fen za kosu, hranilica za životinje, fontana za životinje, brijač, trimmer, četkica za zube, pribor za negu brade), (5) sportski uređaji (masažni pištolj, pametna vaga) i (6) dodaci (prenosivi zvučnik, mrežni sistem, mašinica za šišanje, pametni hub).
Smart home i lifestyle IoT uređaji dostupni su i mogu se isprobati u nekom od osam Xiaomi Store radnji u Hrvatskoj i Sloveniji, od čega je pet u Hrvatskoj (dve u Zagrebu i po jedna u Splitu, Rijeci i Osijeku) i tri u Sloveniji (dve u Ljubljani i jedna u Mariboru).
„Smartphone x AioT“ strategija
„Ovo je prvo predstavljanje Xiaomi Smart Living koncepta kojim želimo da pokažemo široki portfolio Xiaomi IoT proizvoda i omogućimo prisutnima da iz prve ruke iskuse pametan način života koji Xiaomi postiže zahvaljujući svojoj „Smartphone x AIoT“ strategiji i poslovnoj filozofiji „Inovacija za sve“. U tom okviru, i uz inovativne tehnologije želimo da pružimo praktičniji, efikasniji i zdraviji način života svakm korisniku, i da time omogućimo pametan život za sve”, rekao je Goran Mudrovčić, direktor Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju.
Da su IoT proizvodi izuzetno popularni među korisnicima širom sveta dokazuju i poslovni podaci iz druge polovine 2023. godine. Broj spojenih IoT uređaja na Xiaomi AIoT platformi porastao je u 2023. na 654,5 miliona ili za 24,2 posto u odnosu na 2022. (bez pametnih telefona, tableta i laptopa). Broj korisnika koji imaju pet ili više priključenih uređaja na AIoT platformi je 13 miliona ili za 27,8 posto više u odnosu na prošlu godinu.
Xiaomi neprekidno nastavlja sa svojom vizijom „biti prijatelj sa korisnicima i 'najcool' kompanija u srcima korisnika”, pa je i broj mesečnih korisnika Mi Home App (aplikacije) porastao sa 17,1 posto, na 82,9 miliona. Xiaomi je posvećen proizvodnji kvalitetnih proizvoda sa dobrim cenama kako bi bili dostupni celom svetu. Globalna konsultantska firma Boston Consulting Group (BCG) postavila je Xiaomi na 29. mesto na listi „50 najinovativnijih kompanija u 2023“, što je dva mesta iznad u odnosu na prošlu, 2022. godinu.
„U Xiaomi kompaniji verujemo da razvoj tehnologije ima snagu da pozitivno promeni načine života i funkcionisanja društva koje se, kao i poslovanje, digitalno menja. U tome ključnu ulogu ima kvalitetna tehnologija za koju se Xiaomi zalaže od svog početka”, rekao je Andrzej Gladki, zamenik generalnog menadžera Xiaomi CEE&Nordics.