DA LI GA SE SEĆATE? VRAĆA SE NEKADA MOĆNA KOMPANIJA! Poznati brend želi da zablista starim sjajem
Zaboravljeni Yahoo je spreman i finansijski odlično potkovan.
Izvršni direktor kompanije Yahoo, Džim Lanzon (Jim Lanzone), rekao je da je njegov cilj da kompaniju ponovo izvede na IPO kao deo plana da se poznatom brendu iz Silicijumske doline vrati značaj.
DRŽAVA NE ŠTEDI! STUDENTIMA STIPENDIJE I PREKO 300.000 DINARA! Evo koje sve stipendije postoje i koji su uslovi za prijavu
OKRENULI IGRICU! OVA FIRMA NE ŽELI DA ZAPOSLI MLADE LJUDE! Oglas koji je mnoge iznenadio, ali imaju dobre razloge za ovu odluku
EURIBOR - TIH, ALI MOĆAN: Kako ova kamatna stopa diktira Vašu kreditnu sudbinu
Yahoo je "finansijski spreman, kompanija ima odličan bilans stanja, mi smo veoma profitabilni“, naveo je Lanzon, prenose mediji. On je dodao da je privatnost omogućila kompaniji da izvrši neophodne strukturne promene, stvarajući niz poslovnih jedinica, prenosde mediji.
Lanzon, bivši izvršni direktor Tindera, doveden je nakon izdvajanja grupe iz telekomunikacione kompanije Verzion u septembru 2021. godine da bi ponovo uspostavio Yahoo kao nezavisnu kompaniju.Verzion je kupio Yahoo 2015. godine, ali je pretrpeo značajne gubitke u narednim godinama.
Yahoo je prvi put postao javna kompanija u aprilu 1996. godine i ubrzo je postao jedan od najpopularnijih korisničkih veb sajtova u svetu, zahvaljujući svojoj kombinaciji internet pretrage i e-pošte. Kompanija je 2008. godine odbila ponudu Microsofta koji je hteo da je preuzme za 47 milijardi dolara.
Kompanija Yahoo i dalje se svrstava među pet najvećih na globalnom nivou u ukupnom prometu, prema rečima izvršnog direktora “čak i nakon toliko vremena i nakon šest godina u vlasništvu telekomunikacione kompanije”.
Yahoo ima više od 30 sajtova i poslovnih jedinica, a u pretrazi je navodno na trećem mestu iza pretraživača Google i Bing.