ZA NJIH ĆE ZNATI CELA SRBIJA! Oni su obični ljudi, a sad im je pružena prilika koja sve menja
Već danima u reklamnim blokovima na domaćim televizijama imamo priliku da zavirimo u živote drugih ljudi, vrlo sličnih nama samima.
Ljudi koji su vredni, uporni i dobro rade svoj posao, ali do sada nisu dobijali priliku da šira zajednica čuje za njih i obrati pažnju na njihov trud.
Međutim, ovih dana se za živote stotina tih običnih, a vrlo marljivih ljudi iz domaćih firmi, sve promenilo.
Sada će svi čuti za ekipu „Stanišić bio“ iz Veternika i njihove „Šumska tajna“ premium namaze od šumskih pečuraka i poželeti da isprobaju ukuse vrganja, lisičarki, crne trube, smrčka ili crnog tartufa.
Sada će svi upoznati vrednu porodicu iz Futoga, koja je na svom gazdinstvu uspešno spojila tradiciju i iskustvo sa mladošću i savremenim tehnologijama, kako bi pravila organske voćne rolnice i sokove „Dolovac Organic“.
Sada će svi saznati ko stoji iza omiljenih proizvoda kao što su „Pavlogal“ i „Fitogal“. Njihov proizvođač, leskovačka porodična firma „DPC Hemigal“, osnovana je pre četvrt veka zahvaljujući ogromnom entuzijazmu troje ljudi, a danas je jedna ozbiljna fabrika, u kojoj radi 115 zaposlenih.
Sada će se još glasnije čuti priča preduzeća „Stotex“ iz Starih Banovaca, koje je – pored posteljine, ćebadi, peškira i svega drugog iz svog bogatog asortimana tekstilnih proizvoda – tokom čitavog vanrednog stanja za sve nas s ljubavlju šilo i pamučne maske.
Sada će svako poželeti da isproba neko od više desetina vrsta originalnih zanatskih piva beogradske pivare „Dogma Brewery“, čiji idejni tvorac je jedan običan momak po imenu Vlada.
Sada će i svi oni koji ranije možda nisu, saznati kako je novosadski „NS-Steel“ nakon 30 godina svog postojanja, pored usluga mašinske obrade i pravljenje delova za industrijska postrojenja, uspeo da proizvede mašinu za čišćenje filtera i katalizatora od štetnih čestica, koja je svoju primenu našla u auto-industriji.
Pored toga što su u pitanju isključivo domaće firme, sve ove kompanije imaju još nešto zajedničko. Sve one su klijenti Erste Banke, koja je odlučila da za njih uradi nešto zaista veliko.
Pošto su u pitanju startapi, mikro i mala preduzeća, jasno je da, za razliku od tržišnih giganata i korporacija, ove kompanije često nemaju toliki višak sredstava da bi ih uložili u marketing i reklamiranje svojih proizvoda i usluga putem velikih medija, a u danima krize zbog pandemije COVID-19 i vanrednog stanja, bilo im je još teže da dopru do svojih potrošača.
Vođena idejom solidarnosti prema svojim klijentima iz domaćih firmi, posebno važnoj u izazovnom periodu aktuelne krize, Erste Banka je odlučila da pokrene kampanju „Verujemo u pravu podršku“, za podršku privredi, i to tako što je za startape, mikro i mala preduzeća – kreirala TV reklame i za njih zakupila TV i onlajn reklamni prostor.