Ališa Kiz u novoj "Givenchy" kampanji
RnB diva izgleda poput boginje iz rimske mitologije u prvom delu kampanje za parfem "Dahlia Divin".
Ališa Kiz prvi put je pristala da bude deo neke kampanje za lepotu na poziv prestižne francuske kuće "Givenchy". RnB-soul pevačica je tako dokazala da bez problema može da obavlja više poslova, sa jednakim uspehom, prenosi Elle.
U kampanji za najnoviji parfem pomenute kuće "Dahlia Divin", koji će se pojaviti u septembru u prodaji, izgleda stvarno "divine".
Stilizovana u drapiranu kremzlatnu haljinu sa zlatnim detaljima, nalik haljinama koje su nosile rimske plemkinje, koja je još više naglasila njen bronzani ten i crnu, kratku kosu, Ališa je kao profesionalac odigrala ulogu Dalije Divin.
Rekla je da je strast jedan od ključnih pokretača svega što radi, ali da ne veruje u to, ne bi ni radila.