BAHATI KONTROLORI OPET MALTRETIRALI: "Vređao me je i siledžijski izvukao iz busa"
Na meti kontrolora našla se još jedna Beograđanka, koja kaže da je napadnuta bez razloga. Nesrećna devojka ističe da je maltretirana u sredu popodne ni kriva ni dužna.
„Kontrolor me je uhvatio za ruku i siledžijski izvukao iz autobusa iako sam imala vremensku kartu. Kada je video da mu aparat ne radi pobegao je sa kolegama ka Zemunu, a meni će na poslu zbog kašnjena odbiti od dnevnice“, žali se Mirjana Čović, putnica u autobusu na liniji 84.
„Kada radim drugu smenu firma mi plaća odlazak i dolazak na posao tako da sam uredno dopunila vremensku karticu i otkucala je na početnoj stanici „pedesetdvojke“ u 12.40 sati. Automat mi je pokazao da sam se čekirala, a to su potvrdili kontrolori koji su ušli u autobus na Banovom brdu i pregledali mi karticu. Na Zelenom vencu sam ušla u „osamdesetčetvorku“ i otkucala karticu u 13.26 sati što se uklapa u sat i po koliko važi vremenska karta“, objašnjava Mirjana koja radi u farmaceutskoj industriji „Galenika“.
Mirjanine muke u prevozu počele su kada je na stanici „Branko Pešić“ u Zemunu ušla u autobus druga grupa od četvorice „Bus plus“ kontrolora.
„Stariji kontrolor mi je prišao na srednjim vratima i kada sam mu pružila kartu vrisnuo je „Vaša karta je neispravna“. Nisam se sa tim složila jer sam znala da sam uredno otkucala kartu. Ubrzo smo stigli na stanicu kod Policijske akademije kada me je kontrolor zajedno sa svojim kolegama bukvalno izvukao iz autobusa. Kontrolor me je još pred svima vređao i rekao „Kako te nije sramota da se švercuješ“ i odštampao mi već kaznu. Ja sam insistirala da njegove kolege provere moju karticu. Ispostavilo se da je kartica bila validna, a aparat tog kontrolora nije radio“, kaže Mirjana, prenosi Blic.
Pošto je već bilo skoro dva sata Mirjana je kasnila na posao.
„Tražila sam da zovu komunalnu policiju kako bih ih prijavila. Međutim, kontrolor je zgužvao kaznu i izvinio se, a zatim su pobegli na stanicu preko puta i vratili se ka Zemunu. Ali šta ja imam od njihovog izvinjenja kad sam zakasnila 15 minuta na posao, a firma toleriše samo deset. Oduzeće mi sat ili dva od dnevnice. Prvo sam doživela stres pa poniženje punog autobusa, a onda fizički napad pa čak i kaznu za ispravnu karticu“, jada se Mirjana i dodaje kako je „neverovatno da kontrolori zaobilaze krupnije momke i rastrojene putnike što je prava diskriminacija žena u prevozu“.
Mirjana je, kako kaže, doživela poniženje i kada je nazvala kol-centar „Bus plusa“.
„Prvo mi nisu verovali da je aparat kontrolora bio neispravan, a potom mi rekli „šta ste drugo očekivali nego da vam se izvini“ i zalupili mi slušalicu“, priča Mirjana.
Bus plus: Treba nam broj kartice
U Bus plusu ističu d aim je potreban broj vremenske kartice koju je imala Mirjana Ćović kako bi ispitali čitav slučaj.
„Putnica može da nam se javi na telefon 7-155-155 ili nam pošalje dopis sa brojem svoje kartice kako bismo tačno utvrdili šta se dogodilo i koji joj je kontrolor pregledao kartu. Ako je tačno to što kaže kontrolor će snositi odgovornost“, poručuju u „Bus plusu“.
Pogledajte i: