Battlefiled: Hardline - žandari protiv lopova
Battlefiled serijal je od samog početka bio arkadna simulacija borbenih dejstava, bez obzira da li su se ista dešavala za vreme drugo svetskog rata, Vjetnama ili u budućnosti.
DICE sve brže i brže na tržište izbacuje nove igre, jer se EA vodi jasnom logikom, više naslova - više para. Nažalost razvojni ciklus solidnog AAA naslova traje do 2 do 4 godine, te je EA rešila da pribegne istom triku kao i Activison. Oni su angažovali Visceral, studio koji je svetsku slavu stekao sa Dead Space serijalom, koji će da napravi novu igru unutar Battlefield univerzuma.
Radnja Battlefiled: Hardline nije smeštan u ratno okruženje, već u urbanu džunglu gde su glavni junaci žandari i lopovi. I da imaćete prilike da budete sa obe strane zakona. Za razliku od klasičnih Battlefiled igara, gde je kampanja za jednog igrača bila samo pokazna vežba za oružja, Visceral je mnogo više pažnje posvetio ovom aspektu, što je i logično s'obzirom na njihove prethodne igre. Misije se mogu rešiti na nekoliko različitih načina, pa ćete često kombinovati šunjanje sa klasičnim jurišnim taktikama. Igra će vam uvek obezbediti nekoliko način da završite misije i na taj način omogućiti da sami birate način koji najviše odgovara vašem stilu igranja.
Multiplayer komponente će možda biti i interesantnija od kampanje za jednog igrača, jer će svaka mapa imati nekoliko ciljeva, koji su potrebni da se ispune, da bi vaš tim pobedio. Nažalost, znajući kakvi mogu da budu ponekad igrači sumnjamo da će ovi modovi steći preveliku popularnost. Battlefiled: Hardline stiže početkom 2015. godina (najverovatnije krajem marta) pa ćemo tada videti kako je Visceral sve ove stvari ukomponovao u igru.