BEER GARDEN: Bašta dobre zabave – osvojila srca Beograđana i njihovih gostiju
Beograd je ovog leta dobio novu manifestaciju koja je zadovoljila ukuse posetilaca svih generacija, koji su tokom 34 dana bili u prilici da uživaju u ovoj jedinstvenoj pivsko-muzičkoj bašti dobre zabave.
Već nekoliko dana nakon otvaranja, kada je Beer Garden svakodnevno bio pun posetilaca, a mediji izveštavali o novom najpopularnijem mestu za izlaske, postalo je jasno da je Beogradska kulturna mreža uspela u ideji da napravi nesvakidašnju manifestaciju, koja će opuštenom atmosferom postati svojevrsni turistički »brend« srpske prestonice.
Manifestacija koja je realizovana uz podršku Grada Beograda, Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Turističke organizacije Beograda i JP “Ada Ciganlija”, opravdala je očekivanjaviše od 90.000 ljudi koji su je posetili, a Beer Garden je u jeku turističke sezone postao centar dešavanja u gradu.
U prirodnom ambijentu Beer Garden-a, Beograđani i njihovi gosti mogli su da probajupreko 150 pivskih ukusa iz 40 zemalja sveta. Pored domaćih i svetskih omiljenih pivskih brendova, posetioci su imali prilike da probaju i »craft« piva iz malih pivara, koja su se točila na najvećem šanku u regionu.
Beer Garden u brojkama
- manifestacija je trajala34 dana
- u ponudi je bilo preko150 vrsta piva
- nastupilo je preko 60 bendova
- manifestaciju je posetilo preko 90.000 ljudi
Da uz pivo najbolje ide muzika, potvrdio je i prvi Beer Garden na čijoj bini se predstavilopreko 60 bendova. Svako veče od 10. jula do 12. avgusta, koliko je trajala manifestacija, posetioci su uživali u besplatnim koncertima poznatih bendova najrazličitijih muzičkih pravaca. Pored eminentnih domaćih i regionalnih bendova, svoje mesto na bini našli su i mladi muzičari, koji su pokazali da je u Srbiji stasala nova generacija sjajnih izvođača.
Beer Garden je, tokom dana i večeri, bio prava oaza za beg od letnje vreve, mesto zauživanje u prirodi sa prijateljima, porodicom i kućnim ljubimcima u prijatnom ambijentu, koji je poneo oznaku »pet friendly«. Nova manifestacija na Adi Ciganliji znatno je obogatila turističku ponudu grada i svakom posetiocu dočarala pravi kosmopolitski duh Beograda.
O Beer Garden-u su rekli
Bojan Gluvajić, Ničim izazvan:
“Prvi put mi se desilo da sam se toliko prepustio emocijama da se nekih delova nastupa ni ne sećam. Za to je najzaslužnija atmosfera Beer Gardena i fenomenalni ljudi koji ga posećuju.”
Roman Goršek, Plejboj:
“Beer Garden je nešto što godinama fali Beogradu, posebno zato što se održava na Adi Ciganliji. Pozitivna i vesela atmosfera okuplja i puno roditelja sa decom, što najviše govori o pozitivnoj energiji. Odličan izbor bendova, koji
nemaju često prilike da sviraju na ovakvim manifestacijama, pokazao je da ima publike koja voli raznovrsnu i kvalitetnu muziku.”
Goran Vasović, Eva Braun:
“Sjajna atmosfera, sjajan nastup, predivna publika i odlična organizacija. Iskreno se nadam da će koncept Beer Garden Festa zaživeti jer mislim da predstavlja pravo osveženje tokom vrelih letnjih dana u Beogradu. Od Eve Braun – čista desetka.”
Aca Seltik, Orthodox Celts:
“Velika je čast i obaveza, ali je mnogo veće naše zadovoljstvo što smo imali priliku da otvorimo Beer Garden. Uspeli smo svi zajedno da napravimo mesto koje nas je po atmosferi vratilo kroz vreme u atmosferu nekadašnjeg Beer Festa na Kalemegdanu. Ihvala našoj publici što je postavila novi standard što se tiče koncerata, još jednom podigla lestvicu i postavila novi domaći zadatak za sve nas. Živeli!”
Milan Mumin, Love Hunters:
“Predivna organizacija kakva se samo na Beer Festu i doživljava! Fenomenalan sound, a atmosfera još bolja! Ne propustiti, ma ko da je izvođač, a sve to zalivati fenomenalnim i svežim točenim pivekom! Živeli 100 godina!”
Oliver Nektarijević, Kanda, Kodža i Nebojša:
»Uživali smo svirajući u Beer gardenu jer su atmosfera, ambijent, organizacija i ponuda osveženja u ovoj bašti baš ono što je bilo potrebno gradu tokom letnje žege - ne kapiram zašto ovakva akcija nije osmišljena ranije. Držimo palčeve da leto u Beer gardenu preraste u tradicionalnu ponudu letnjeg Beograda.«
Zoe Kida, Zemlja Gruva:
“Beer garden je za samo mesec dana uspeo da postane omiljeno mesto Beograđana na Adi Ciganliji. Svima nam je nedostajala ovakva muzička oaza u kojoj se ljudi svih generacija spontano upoznaju i druže , skaču zajedno uz zvuke kvalitetnih alternativnih bendova, uživaju ne opterećujući se večernjim toaletama i usiljenim poziranjem. Beer Garden ima sjajnu formulu za dobar provod koja glasi: priroda voli društvo. A, gde je priroda tu je muzika, gde je društvo tu je i pivo. Bilo je uživanje gledati decu, kuce, zaljubljene, stariju gospodu, pankere, metalce, hip hopere, skejtaše, roleraše, sređene cice na jednom mestu kako sede po travi, pevaju, smeju se i jednostavno se dobro provode! Bilo je uživanje svirati na Beer Gardenu i nedostajaće nam preko zime. ”
Društveno-odgovorne kampanje
Beer Garden je u svom prvom izdanju realizovao više kampanja sa snažnim društvenim porukama i time na direktan način doprineo edukaciji posetilaca. Tako je realizovana dugogodišnja, već tradicionalna kampanja, »Biram da recikliram« u saradnji sa ReCan fondacijom. Svesni svoje odgovornosti prema društvu, Beogradska kulturna mreža kao producent, duboko veruje da se popularnost manifestacije i ubuduće mora koristiti kako bi se posetiocima i široj javnosti prenosile snažne društvene poruke.