Fiesta ostaje u Nemačkoj
Malo je nedostajalo da se proizvodnja najprodavanijeg Fordovo čeda u Evropi nastavi u Rumuniji.
Ekonomska kriza koja je 2008. uzdrmala svet ne jenjava. Potražnja za mnogim proizvodima je opala, a ni proizvodnja nije bolje prošla usled manjih prihoda firmi. U cilju smanjenja rashoda, većina kompanija okrenula se snižavanju troškova proizvodnje, pa se tom logikom poveo i Ford.
Zapalio Lamborghini vozeći 400 km/č (VIDEO)
(NE)ČEKIVANO OD ELONA MASKA: Naši patenti su vaši patenti
Mercedes predstavio motor za AMG GT (VIDEO)
Američki gigant u Nemačkoj poseduje postrojenje za produkciju modela Fiesta i zbog visokih rashoda vodio se mišlju da izmesti pogone u Rumuniju, u fabriku u kojoj se već prizvodi model B-Max. Shvativši ozbiljnost situacije i mogućnost otkaza, 24.000 radnika koliko ih u Nemačkoj radi za Ford prihvatilo je jedini način da zadrže posao.
Konkretno, mere štednje podrazumevaju sniženje cene radnog sata kako bi se u sledeće četiri godine uštedelo 400 miliona evra. Kako bismo vam dočarali dubiozu u kojoj je Ford bio, reći ćemo vam da radni sat u Nemačkoj košta 37 evra, dok u susednoj Rumuniji za isti period poslodavac plaća 3.78 evra.