Gemius dobio nagradu za najbolje istraživanje internet publike
IAB (Interactive Advertasing Bureau) Europe je na kongresu Interact, održanom četvrtak u Lisabonu, dodelio godišnju nagradu za najbolje istraživanje internet publike u Evropi kompaniji Gemius.
Gemius je nagrađen za metodologiju koja omogućava proizvodnju podataka o korisnicima interneta na dnevnom nivou (gemiusOvernight). I prethodne godine, Gemius je dobio ovu nagradu za tada razvijenu BPS metodologiju.
"Nagrada IAB Europe je dokaz činjenice da evropski internet sektor ceni naš trud, i istovremeno kulminacija mnogih godina teškog rada", izjavio je predsednik Gemiusa Pjotr Ejdus, dodajući da je ova nagrada pokazuje i koliko internet industrija ceni izuzetno intenzivne napore koje je Gemius, vodeća evropska kompanija za online istraživanja, uložio u razvoj i implementaciju naprednih projekata u proteklih nekoliko meseci.
Tokom ovogodišnjeg IAB Europe takmičenja, Gemius je imao dve nominacije u sferi internet istraživanja. Pored pobedničke gemiusOvernigt metodologije, u najužem izboru za prestižno priznanje se našao i Home & Work Multilocation Model, koji omogućava proizvodnju podataka o posetiocima sajta podeljenih po lokaciji (kuća/posao).
U 2015. godini, Gemius je takođe dobio IAB Europe nagradu za najbolje istraživanje internet publike u Evropi, za BPS (Behavioral Panel Synthesis) metodologiju, koja omogućava izdavačima da izmere svoj ukupan doseg na svim uređajima. Više informacija o kompaniji i inovacijama je dostupno na adresi www.gemius.com.
Godišnje nagrade za istraživanja IAB Europe su ustanovljene pre šest godina. Žiri dodeljuje nagrade u osam kategorija: Efektivnost brend advertajzinga, Stavovi i ponašanje kupaca, Uređaji koji kupci oriste, Digitalni oglasni formati, Oglasna rešenja, Inovacije u istraživanjima i obradi podataka, Istraživanje publike i Najbolja upotreba istraživačkog budžeta.