Heineken podiže iskustvo gledanja Lige šampiona na viši nivo
Beograd – Kako se ovogodišnja sezona UEFA Lige šampiona bliži kraju, neizvesnost ko će poneti titulu najboljeg evropskog kluba raste. Heineken, kao jedan od glavnih pokrovitelja, spektakularnu završnicu učiniće zanimljivijom i svakog minuta tokom trajanja utakmica završne faze prestižnog takmičenja, ljubitelje vrhunskog fudbala i kvalitetnog piva obradovaće vrednim nagradama.
Najkreativnije Heineken će odvesti u nesvakidašnju avanturu – na Ibicu i specijalno organizovano gledanje finalne utakmice najjačeg evropskog fudbalskog takmičenja.
Naime, svaki punoletni kupac Heinekena sa originalnim dizajnom Lige šampiona, u periodu od 1. aprila do 6. juna 2015. godine, moći će da učestvuje u nagradnom konkursu „Heineken Champion The Match“. Na svakoj ambalaži limitirane edicije Heinekena, ispod otvarača odnosno čepa, nalazi se jedinstveni kod koji omogućava da se na zvaničnoj internet stranici www.heineken.com/rs, nakon jednostavne registracije, ostavi maštovit odgovor na konkursno pitanje, i osvoji Heineken premium poklon.
Poznato je da Heineken pomera granice dobrog provoda, a najoriginalniji odgovori odvešće i četvoro najsrećnijih na Ibicu, ostrvo koji garantuje vrhunski provod, i pružiti im priliku da dožive jedinstveno iskustvo gledanja finala Lige šampiona uz svoje omiljeno pivo, Heineken. Originalnost u odgovaranju na pitanja o „najbitnijoj sporednoj stvari na svetu“ nagradiće legendarni fudbaler Mateja Kežman, zajedno sa sportskim novinarem Smiljanom Banjcem i Heineken timom.
Pored putovanja na Ibicu maštovite učesnike očekuju i zvanične lopte Lige šampiona, originalne torbe, majice i novčanici, sofe na naduvavanje i mnogi drugi pokloni.
Pogledajte i: