Jagma za Accord Hybrid
Od kada je Toyota demonstrirala da je moguće zaraditi prodajući hibridne automobile, veliki broj drugih kompanija je pokušao da uđe na ovo tržište.
Honda Accord Hybrid već je nekoliko meseci na vrhu svi prodajnih lista, a Jeff Ward, GM američkog ogranka ove japanske kompanije, izjavio je da je u Americi prodato, od oktobra 2013. do februara 2014. godine 2.414 primeraka, te da je potražnja bila toliko velika da je brojka mogla biti i dva ili tri puta veća. U prilog tome govori i činjenica da je u istom periodu, u Japanu, prodato preko 6.000 primeraka ovog hibrida, a potražnja za ovim modelom je toliko velika da postoji i lista čekanja.
Glavni razlog za ovako slabu produkciju ne leži u Hondi, već u njenim dobavljačima, koji je snabdevaju baterijama. Stoga nas i ne čudi informacija da se čelnici Honde dovijaju na sve moguće načine, ne bi li nabavili veće količine neophodnih baterija.
Uspeh Accord Hybrid je bitniji baš zato što je Honda vrlo loše startovala tržišnu utakmicu u ovom segmentu, sa nekoliko modela koji nisu izazvali nikakvo interesovanje od strane kupaca, kao na primer Insight ili CR-Z koji je tokom 2013. godine prodat u samo 4500 primeraka.