Još samo nekoliko dana do Digital Day-a!
Digital Day 2016, najveća i najznačajnija konferencija u Srbiji posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, biće održana 25. maja u Domu omladine Beograda, sa ciljem da na jednom mestu okupi i edukuje sve one koji prepoznaju važnost ulaganja u internet marketing.
Tema ovogodišnje konferencije „Oglasi koje volimo“ (Ads we love) treba da povuče jasnu liniju između oglasa koji su relevantni i korisni za interent posetioce i nisko-kvalitetnog, neadekvatnog oglašavanja, zaslužnog za negativnu reputaciju koju industrija digitalnog oglašavanja povremeno ima.
„Do Digital Day-a ostalo je nekoliko dana, a po tome kakve su prezentacije spremili predavači već u ovom trenutku mogu sa sigurnošću da kažem da je pred nama sjajna konferencija koja će opravdati epitet najvećeg stručnog skupa u Srbiji. Pored edukativnog dela, potrudili smo se da učesnicima konferencije pružimo priliku da kroz dobar "networking" steknu nove i ojačaju svoje postojeće poslovne konekcije. Kvalitet predavača i programa konferencije je naišao na veliko interesovanje, što potvrđuje činjenicu da su ljudi željni novih iskustava i znanja iz oblasti digitalnog marketinga, što je svakako veoma bitno za budući rast ove industrije.” kaže Aleksandar Petković, izvršni direktor udruženja IAB Serbia koje organizuje Digital Day.
Dva panela i veliki broj interesantnih predavanja
Posetioci će pored dva panela – “Razumevanje navika Milenijalaca u digitalnim medijima” (Understanding the digital media habits of the Millennials) i “Online video oglasi koje volimo“ (Online video ads we love) imati priliku da čuju i predavanja: vrhunskog američkog stručnjaka Brendana Gahana koji će održati predavanje pod nazivom „Influenceri marketinga: epske pobede, porazi i naučene lekcije“, Malgorzate Jankovske-Blank, direktorke pravnog sektora Gemiusa – “Zašto volimo da su naši podaci zaštićeni?”.
U svom predavanju Malgorzata će pokušati da objasni ključne odredbe u okviru GDPR (General Data Protection Regulation koji je EU izglasala 15 decembra 2015. godine) i njihov očekivani uticaj na industriju internet marketinga; Daniela Prumersa, Criteo – “Mobilni Marketing – Kako uspeti u svetu koji je orijentisan na ljude? Kako kompanije mogu ostati u prednosti i stvoriti jedinstveno iskustvo za nove potrošače?”; Katalin Gecs, TEN Media – “Kreativnost koju volimo može da pretvori aktivaciju u aktivaciju”; i Dejva Birsa, The Drum – “Vraćanje naše ljubavi prema digitalnom advertajzingu”.
Pratite konferenciju uživo!
Organizovanjem Digital Day konferencije IAB Serbia, kao lokalno strukovno udruženje kompanija koje se bave digitalnim marketingom, pokušava da kroz edukaciju podigne svest o mogućnostima i prednostima koje interaktivno oglašavanje može da pruži. Potvrda važnosti postojanja edukacije se ogleda u činjenici da se u Srbiji svake godine povećava nivo uloženih investicija u ovakav vid promocije. Digital Day održava se u Beogradu od 2011. godine.
Usled ogromnog interesovanja, sve ulaznice za Digital Day su rasprodate. Zvanični hashtag konferencije je #DigitalDay, a konferenciju ćete moći da pratite kroz live-blogging na sajtu www.iab.rs