Kako to Mundijal puni kasu BiH?
Prvo učestvovanje fudbalske reprezentacije BiH na SP doneće, smatraju ekonomski analitičari, bosanskoj ekonomiji milione maraka.
Prema poslednjim podacima Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) BiH, Mundijal u Brazilu uticao je na vrlo primetan rast prodaje televizijskih uređaja u BiH, za oko 30 posto u prvih pet meseci ove godine u odnosu na isti period prošle godine.
Ekonomski analitičar Erol Mujanović kaže da će se kupovinom televizora, raznih sportskih rekvizita, dresova, i uz mnogo više izlazaka u restorane i kafiće tokom Mundijala, u budžet BiH sliti na milione konvertibilnih maraka koji će bar donekle poboljšati krhku bosansku ekonomiju.
“To apsolutno nije preterivanje. Poznato je da strast i emocije upravljaju potrošnjom kod građana, pogotovo na našim područjima. Bez obzira na otežanu finansijsku situaciju već su se mnogi i zadužili da bi na kvalitetan način pratili Svetsko prvenstvo, bilo da se radi o odlasku u Brazil ili o kupovini najmodernijih i skupih televizora, ali i svih drugih proizvoda koji ovaj sportski ugođaj čine lepšim", rekao je Mujanović.
Na hiljade navijača iz BiH je preko turističkih agencija, ili na neki drugi način, otputovalo u Brazil, čime su direktno pomogli i budžet države. Turistički aranžmani se kreću od 3.700 KM, a uz ulaznice za utakmicu i aerodromske takse, i zdravstveno osiguranje celokupan aranžman košta od 4.700 pa do 13.800 KM.