Kompanija m:tel ušla u Kuću slavnih
Osvojivši nagradu BSC „Hall of Fame“, m:tel je još jednom pokazao da ide rame uz rame sa najboljim svetskim kompanijama, primjenjujući standarde poslovanja prepoznate i priznate u cijelom svetu. Kompanija m:tel je 29.10.2014. godine na svetskom događaju u Bostonu dobila prestižnu nagradu “Hall of Fame” za izuzetne rezultate u primeni strategije poslovanja po metodologiji Balanced Scorecard (BSC), u svetskoj konkurenciji.
Ceremonijom dodele nagrada otvorena je 15. po redu godišnja konferencija u organizaciji „Palladium Group“. Ova nagrada potvrđuje uspešnost primene metodologije, strategije i strateške fokusiranosti kompanije, što naročito dobija na značaju uzimajući u obzir da BSC koncept predstavlja jedan od najvažnijih koncepata menadžmenta poslednjih 75 godina.
Generalni direktor „Palladium“ Džon MekKlelan je ovom prilikom naglasio da postati deo grupe uvrštene u BSC „Hall of Fame“ znači dobiti globalno priznanje koje se dodeljuje veoma malom broju organizacija koje su dostigle vrhunske rezultate u poslovanju koristeći Norton-Kaplan sistem strateškog menadžmenta.
Ove godine nagradu je dobilo 14 organizacija, iz 12 zemalja, sa pet kontinenata. Između ostalih, ovo prestižno priznanje do sada su dobili: AT&T Canada, Turkcell Superonline, Mobistar, Motorola, Siemens (Information & Communication Mobile), Cysco Systems, Inc., BMW, VW Brazil, TATA Motors Indija, Saatchi & Saatchi, Hilton, Canon USA, i drugi.
„Kompanija m:tel je ove godine u Bostonu postala deo poslovne elite od 194 organizacije iz 40 zemalja sveta, uključujući velike korporacije, vladine i nevladine organizacije. Posebno zadovoljstvo je dobiti ovakvu potvrdu uspeha, stati rame uz rame sa najboljim organizacijama sveta, čija je lestvica uspeha podignuta visoko, i koji svoje poslovanje upoređuju sa najuspešnijima na globalnom nivou“, rekao je generalni direktor kompanije m:tel Goran Vlaović, naglasivši da su stalno članstvo u „Hall of Fame“, kao i priznanje „Palladiuma“, dokaz da je strategija kompanije m:tel potpuno u skladu sa najpriznatijom metodologijom u svetu, čime je potvrđen kvalitet strateškog upravljanja u kompaniji.
Organizaciju „Palladium“ osnovali su kreatori BSC metodologije, dr Edvard P. Norton i dr Robert S. Kaplan, profesor na prestižnom Harvard univerzitetu. Clj ove metodologije je strateški fokusirana organizacija, a primenjuju je najuspešnije svetske kompanije.
Prijem u BSC „Hall of Fame“ potvrđuje pripadnost m:tel-a kompanijama sa najboljom strategijom u svetu, i biće predstavljen kao primer uspešnosti u narednom izdanju magazina „Harvard Business Review“.
Pogledajte i: M:tel ulazi na austrijsko tržište telekomunikacija