LINE dostigao 450 miliona aktivnih korisnika
Takmičenje među servisima za slanje kratkih poruka se nastavlja nesmanjenom žestinom, a svi se trude da obezbede što više korisnika.
Iako je WhatsApp i dalje najmnogoljudniji servis za slanje kratkih poruka, konkurencija u vidu WeChat, Viber-a i LINE-a je relativno blizu, što govori i nedavno saopštenje ove kompanije o 490 miliona aktivnih korisnika.
LINE ima najviše korisnika u matičnom Japanu, 52 miliona, zatim sledi Indonezija sa 30 miliona, a na trećem mestu se nalazi Tajland sa 27 miliona.
Stručnjaci su odavno predvideli da će sledeće bitno tržište biti Južna Amerika, pa je veliki broj IT kompanija, uključujući i LINE, počeo sa agresivnom promocijom svojih proizvoda. Izgleda da je LINE uspeo da "pogodi žicu", jer u Španiji i Meksiku, 18 odnosno 15 miliona ljudi koristi ovaj servis. Kolumbija je takođe ozbiljno tržište sa 11 miliona korisnika, a ne treba izostaviti Ameriku gde 10 miliona ljudi redovno koristi LINE.
Osnovna verzija ovog servisa je besplatna, a neke napredne mogućnosti se dodatno plaćaju. LINE je poslednji kvartal završio sa prihodom od 146 miliona dolara.