Maserati otkrio poslovne ciljeve za period do 2018.
Italijanska kompanija sprema napad na evropsko tržište koje je polako počelo da se oporavlja od ekonomske krize iz 2008. godine.
Proizvođač sportskih i luksuznih autobomila Maserati obelodanio je poslovne ciljeve za sledeće četiri godine. godine. Po projekciji kuće iz Modene, u sledećoj godini plan je da se udomi 50.000 četvorotočkaša, dok se do 2018. očekuje rast na 75.000.
Prošle godine firma sa znakom trozupca na pečatu prodala je 15.400 vozila, dok se isti rezultat očekuje u prvoj polovini 2014.
- U prvih šest meseci ove godine prodali smo kolliko u celoj 2013, a 2013. je bila najuspešnija godina za nas - rekao je Harald Vester, izvršni direktor Maseratija.
Italijanska kompanija, kao i celokupna Fiat-Chrysler grupa sprema napad na evropsko tržište koje je počelo lagan oporavak od šestogodišnje recesije. Maseratijev progres trebalo bi da potpomogne i SUV Levante koji na tržište stiže na prelazu iz 2015. i 2016. godine.