Najezda Aston Martina počinje 2017.
Kada želite proboj na sam vrh evropskog tržišta, morate nešto i da uložite. Upravo to čini britanska kompanija.
Aston Martin je pokrenuo zamajac mehanizma koji bi trebalo da mu donese prođu na evropskom tržištu kakvu ima Ferrari. Ključna sredstva za ostvarenje cilja jesu nov dizajn i tehnologija. U vizuelnom smislu, britanska kompanija želi veću razliku u izgledu između pojedinačnih modela, nasuprot dosadašnjem, manje-više, jednoobraznom izgledu vozila firme iz srca Engleske.
Nissan bi u "električni" sporazum Tesle i BMW
Seat neće da trpi Renaultov rekord
Predstavljen novi Peugeot 508
Što se tiče tehnologije, dva elementa su suština novog pristupa produkciji Aston Martina. Prvi su Mercedesovi AMG motori koji će davati pokretačku snagu ostrvskim "zmajevima", i to 4.0 V8 i 6.0 V12 bi-turbo agregati. Verovatno je, ali ne i potvrđeno, da će u kasnijem vremenu biti priređene i hibridne varijacije.
Drugi tehnološki kec iz rukava Aston Martina je VH aluminijumska platforma koja je još u povoju. Njena suština jeste upravo razbijanje uniformnosti i otvaranje prostora za proizvodnju modela različitih specifikacija kao što su oblik i dimenzije stražnjeg dela karoserije ili međuosovinsko rastojanje. Najvažnija od svih jeste mogućnost da se na šasiju instaliraju različiti tipovi (veličine) agregat, kao i mesto da se kasnije ugradi elektromotor.
Prvi od novih modela koje Aston Martin planira jeste DB9 koji će biti predstavljen 2016, dok se prodaja očekuje u 2017. godini. Godinu dana posle DB9, vozači će imati priliku da pazare Vantage, a 2019. i Vanquish koji treba da postane vodeći od svih Aston Martinovih modela.
Ukoliko se projekat britanske kompanije pokaže isplativim, očekuje se nova generacija Rapida, kao i SUV Lagonde. No, o tom potom.