NOVA ZANIMANJA KOJA RODITELJI NE RAZUMEJU: Testirajte sebe!
Nova era. Nova zanimanja. I mladima se desi da pročitaju oglas i da ne znaju o kakvom zapravo poslu je reč. A sad zamislite kako ta zanimanja zvuče nekome ko je rastao u doba pekara, lekara, apotekara i jednostavnih zanimanja.
Kada je poslovna mreža Linkedin sprovela istraživanje koje je uključilo 16.000 odraslih, rezultat je pokazao da jedno od troje roditelja ne razume čime im se deca bave. I to istraživanje je dovelo do liste od 10 zanimanja koja danas prosečan roditelj najmanje razume.
Investicioni bankar
Procenat roditelja koji ne razumeju: 43
Prosto objašnjenje: Spajaš ljude koji imaju novac sa onima kojima je novac potreban, pomažeš kompanijama da odluče koje kompanije treba da kupe...
Sada zvuči prosto, ali na anketi roditelji nisu blistali.
Sportski menadžer
Procenat roditelja koji ne razumeju: 43
Prosto objašnjenje: Pomažeš timu da pobedi tako što biraš i nadgledaš trenere i igrače, treninge, ali i odlučuješ o potezima tokom igre.
PR menadžer
Procenat roditelja koji ne razumeju: 50
Prosto objašnjenje: Trudiš da tvoji klijenti izgledaju dobro u očima javnosti, kroz medijske nastupe.
Radio producent
Procenat roditelja koji ne razumeju: 51
Prosto objašnjenje: Nadgledaš snimanje radio emisije, zoveš goste, uključuješ slušaoce u emisiju...
Sociolog
Procenat roditelja koji ne razumeju: 52
Prosto objašnjenje: Proučavaš društvo, društvena ponašanja kroz intervjue i istraživanja.
Copy editor
Procenat roditelja koji ne razumeju: 59
Prosto objašnjenje: Tvoj posao je da sve što se objavi u štampi ili na netu bude čitljivo, ispravno, gramatički tačno. Pomaže oko naslova, slika koje prate tekstove. Lektor, jednostavnije.
Menadžer društvenih mreža
Procenat roditelja koji ne razumeju: 61
Prosto objašnjenje: Koristiš društvene mreže u ime svoje kompanije kako bi je promovisao.
Statističar (Data scientist)
Procenat roditelja koji ne razumeju: 62
Prosto objašnjenje: Skupljaš informacije kako bi napravio šablone po kojima bi trebalo da se donose odluke
Statističar osiguravajućeg zavoda
Procenat roditelja koji ne razumeju: 72 odsto
Prosto objašnjenje: Proučavaš nečiju prošlost da bi odredio koliko je njegovo ponašanje u prošlosti bilo rizično da bi procenio koliko košta osigurati ga u budućnosti.
Dizajner korisničkog interfejsa
Procenat roditelja koji ne razumeju: 74
Prosto objašnjenje: Kreiraš delove sajtova ili aplikacija, sa kojima ljudi imaju interakciju, Npr. dugme koje kliknu kada kupuje nešto na internetu.