Opel osnažio Astru GTC
Nemačka kompanija ugradila je u GTC najtiši i najekološkiji dizelski motor u klasi.
Opel je konačno osavremenio motoriku Astre GTC i u nju instalirao 1.6 CDTI motor koji je već ugrađen u sve ostale modele Astre. Novi agregat snage 134 KS i obrtnog momenta 320 Nm bolji je od prethodnog 1.7 CDTI agregata za šest konjskih snaga i 20 Nm.
Ford uvodi vazdušne jastuke za kolena (VIDEO)
Leteo autom 110 metara i ostao živ (VIDEO)
VATRU BLJUJE, ZMAJ NIJE: Jaguar XJ220 (VIDEO)
Novi motor, u potpunosti izrađen od aluminijuma, doneo je GTC-u mesto u nemačkom A razredu za ekonomičnost i emisiju ugljen-dioksida jer troši samo 4.1 litar na 100 km i luči 109 g CO2/km. Maksimalna brzina je 198 km/č, dok do stotke Astri GTC sada treba 10.2 sekunde.
Ovaj motor najekološkiji je dizelaš od svih u liniji Astra i jedini je koji ispunjava Evro-6 standard. Uparen sa šestostepenim sistemom prenosa, 1.6 CDTI je povezan na Start/Stop dugme i sistem regenerativnog kočenja.
U Opelu tvde da je 1.6 CDTI najtiši dizelski motor u klasi. Osavremenjena Astra GTC već se može naručiti, a cena je 24.390 evra u Nemačkoj.