OVAJ BREND SVI ZNAMO: A znate li ove činjenice o njemu?
Najk, Najki...kako god da zovete čuvenu sportsku kompaniju, verujemo da sledeće činjenice o njima većina ne zna.
Menjali ime
Najki ne deluje oduvek pod sadašnjim imenom. Kompanija je osnovana 1964. godine pod imenom "Blue Ribbon Sports".
Niski start
Počeli su sa radom sa kapitalom od 1.200 dolara.
Pobeda
Ime "Najki" smislio je jedan od zaposlenih, a dobili su ime po grčkoj boginji pobede.
Vafl
Genijalna ideja, koja će promeniti ovu kompaniju 1971. desila se kada su Bouermen, jedan od osnivača "Najkija", i njegova žena pravili vafle za doručak. Sinula mu je ideja da bi sličan dizajn, odnosno "šare" na đonu pomogle sportistima pri trčanju.
Mračni slogan
Kako se došlo do slogana "Just do it!" pročitajte ovde (rećićemo vam samo da priča uključuje serijskog ubicu).
Revolucija
Prva pesma Bitlsa, koja je ikada pratila neku reklamu, bila je za ovaj brend, 1987.
Iznenađenje?
Najveća prodavnica ovog brenda nije u SAD, već u Londonu. Deset i po miliona dolara bilo je potrebno za izgradnju ove prodavnice.
"Kaplje" i dalje
Iako ne igra od 2003. godine, Majkl Džordan i dalje, od dogovora sa "Najkijem" godišnje i dalje zarađuje 60 miliona dolara, tvrdi magazin Forbs.
Ispali fer
Prepoznatljiv logo "Najkija" osmislio je studentkinja, za šta je bila plaćena samo 35 dolara. Kasnije je nagrađena deonicama, koje danas vrede oko 640.000 dolara.
Pročitajte i: