OVO NIKO NIJE OČEKIVAO! Napravljen novi FORD KA - donosi PROMENU koja izgleda NEMOGUĆE! (FOTO)
Kako?
Na evropsko tržište stiže novi, prostraniji naslednik najmanjeg Fordovog modela pod novim imenom, Ka+. I verovali ili ne, ovaj "autić" će imati 5 vrata. Ford je rekao zbogom aktuelnom modelu Ka sa 3 vrata, koji je delio mehaničku platformu sa FIAT-om 500 i predstavio nam novi, veći i drugačije koncipiran mali gradski automobil sa 5 vrata.
Ka+ je dizajnerski zasnovan na pretprodukcijskom konceptu iz 2013. godine koji je poslužio kao osnova i za južnoameričku i linijsku varijantu ovog Fordovog niskobudžetnog automobila. Međutim, kako su bezbednosni standardni za tržište EU viši, Ka+ je unapređen da bi zadovoljio evropske propise.
OPAKA MAŠINA! Ovaj motor je SAVRŠEN, sličan je AVIONU, a pogledajte ZAŠTO! (VIDEO)
Konstrukcija novog modela je ojačana, a zbog poboljšanja stabilnosti modifikovan je i sistem oslanjanja pa je ogibljenje spušteno u odnosu na modele za vanevropska tržišta.
#Ford Ka+ grows up: Blue Oval's new city car in #Pictures: https://t.co/tTDOFlWNRm, https://t.co/Jkwof4asCS pic.twitter.com/Ax4RbnxySQ— Top Car News (@CarNewsBit) June 8, 2016
Ford Ka+ nešto je kraći od aktuelne Fieste, ali je istovremeno viši od iste za 29 mm. Kapacitet prtljažnika od 270 l sasvim je zadovoljavajući za klasu vozila kojoj pripada, a dodatno se može proširiti obaranjem zadnjih sedišta (zadnja klupa deljiva je u odnosu 60:40).
Proizvođač se pohvalio da je putnicima u kabini na raspolaganju čak 21 odeljak za odlaganje sitnica, raspoređen po svim delovima unutrašnjosti vozila.
FOLKSVAGEN ODLUČIO: Legendarna BUBA odlazi u penziju, ali tek posle POSLEDNJEG OSVEŽAVANJA! (FOTO)
The Ford Ka+ is ready to rival the Dacia Sandero as a budget city car https://t.co/0yMqCtdhDU pic.twitter.com/O3CxfXXGpH— Autocar (@autocar) June 8, 2016
Ispod haube nalazi se atmosferski četvorocilindarski 1.2 litarski benzinac, dostupan u dve verzije - sa 70 ks i 85 ks. Snaga se na prednje točkove prenosi putem petobrzinskog manuelnog menjača.
Prema fabričkim podacima, prosečna potrošnja u kombinovanom režimu vožnje iznosi svega 5 l/100 km, a CO2 emisija 114 g/km. Da bi to postigao, Ford je Ka+ opremio gumama sa smanjenim otporom kotrljanja i izvršio aerodinamička poboljšanja na vozilu, poput optimizacije spojlera na prednjem braniku i proreza na maski hladnjaka.
New #Ford Ka+ unveiled - new city car will undercut Fiesta by around £1,300: https://t.co/H5uunb2pAp pic.twitter.com/Zx1D245tPd— Auto Express (@AutoExpress) June 7, 2016
Na određenim tržištima motor sa 85 ks uparen je sa modifikovanom verzijom menjača kako bi se emisija ugljen-dioksida spustila na 110 g/km.
Sve verzije automobila standardno su opremljene elektropodizačima prednjih prozora i elektropokretanim retrovizorima. U standardnu opremu spadaju i 6 vazdušnih jastuka, centralna brava sa daljinskom komandom, ABS, ESP, asistencija prilikom polaska uzbrdo i limiter brzine.
Why the new Ford Ka+ is the wrong car at the wrong time https://t.co/951KO9P9mP #AutoNews #MotorTrade #Cars pic.twitter.com/OwrF3BUXOu— Zesty Car News (@zesty_cars) June 8, 2016
Model sa snažnijim motorom dostupan je i sa opcionim kožnim volanom, tempomatom, grejanim prednjim sedištima, automatskom klimom, 15 inčnim alu felnama, elektropodizačima zadnjih stakala, grejanim spoljnim retrovizorima i zadnjim parkig senzorima.
VIRI IZ MRAKA! Porše objavio tizer za novu PANAMERU - hrabrost, a ne ludost! (FOTO+VIDEO)
Prodaja na evropskom tržištu počinje u junu, a početna cena u Nemačkoj iznosi 9.990 evra. Jedan od glavnih rivala biće mu Opel Karl, koji ima sličnu osnovnu cenu.
OFFERS WANTED - DA51GVW #FORD KA 81400 Miles #carsforsale #cars
VIEW - https://t.co/TxSf5F6L9w #cars #carsforsale… pic.twitter.com/3DLEDbDYM8— we buy any cars (@dealerbid) May 24, 2016