PLAN: Adidas planira da prestigne Najki - reklamom!
Adidas za iduću godinu planira najveću reklamnu kampanju u istoriji, u pokušaju da odgovori svom najvećem rivalu, Najkiju.
Drugi po veličini proizvođač sportske opreme u svetu priznaje da je potrebno da više uloži u svoje brendove da bi sustigao tržišnog lidera Najki, nakon što je izgubio deo tržišta u razvijenim zemljama, piše britanski list Gardijan.
Izvršni direktor nemačke kompanije Herbert Hajner navodi da Adidas za 2015. planira najambiciozniju kampanju u istoriji kompanije.
"Razočaravajuće je da nakon tako uspešnog leta za sport moram da saopštim da naša grupacija nije ispunila visoke ciljeve koje smo zacrtali, pa u potpunosti preuzimamo odgovornost da u najkraćem mogućem roku to ispravimo. Moramo da poboljšamo igru. Ja sam napadač i želim da pobeđujem. Očigledno je da moramo još dosta da treniramo", rekao je Hajner.
Lider Adidasa navodi da će kompanija iduće godine uvećati reklamni budžet sa 13 na 14 odsto ukupnih prihoda. Firma je nedavno snizila ovogodišnju prognozu zarade, nakon što je u drugom kvartalu zabeležila pad profita iz poslovanja od 13 odsto na 220 miliona evra.