Raste popularnost Twittera u Aziji
Twitter je jedna od retkih platformi koja je imala prirodan rast korisnika, bez nekog velikog reklamiranja.
Ali, u poslednje vreme sve manje i manje ljudi, bar u Americi, otvara nove naloge, pre svega jer je samo tržište zasićeno. Sa druge strane ova platoforma postaje sve poularnija u zemljama Azije što nabolje govore rezultati najnovijeg istraživanja koje je objaviila kompanija eMarketer. Po njihovim procenama do 2018 godine Twitter će imati 400 miliona korisnika a 40% će biti locirano u Aziji.
Ako gledamo pojedinačne zemlje Amerika i dalje ima najveći broj korisnika ove mreže(20%), ali ako posmatramo regije onda je Azija već preuzela vođstvo jer se tu nalazi 32.8% korisnika, zatim sledi Severna Amerika sa 23.7, Zapdna Evropa sa 16.8% i na kraju Srednja i Istočna Evropa sa 7.3%. Najveći porast su zabeležile takođe dve azijske zemlje, Indonezija (61.7%) i Indija (56.9%) što se dovodi u vezu sa velikom penetracijom jeftinih pametnih telefona na ovim tržištima.
Ovo su odlične vesti za Twitter, pošto su imali osetan pad vrednosti akcija kada su objavili poslednji izveštaj iz koga se videlo da imaju sporiji priliv korisnika nego ranije.