SLAVIMO DRUGI ROĐENDAN: Ako ste se pitali koja je tajna našeg uspeha, danas je otkrivamo
Pre tačno dve godine postali smo deo medijskog neba Srbije, vođeni idejom da stvorimo onlajn prostor na kome će čitaoci brzo, lako i jednostavno moći da pronađu sve informacije. Mnogi se pitaju kako smo počeli, dokle smo stigli, odakle nam ovoliko energije i volje da svaki dan budemo bolji… Ovo je tajna našeg uspeha.
Želje i ambicije našeg tima jasno su diktirale potrebu da stvorimo prepoznatljiv brend, poznat po tačnosti informacija, brzini, objektivnosti. Ipak, svesni da uspeh ne dolazi preko noći i da iza njega stoji duga turbulentna priča puna uspona i padova, svakodnevno smo marljivo radili i trudili se da iz meseca u mesec budemo bolji.
Danas brojke govore umesto nas – za dve godine svoje poverenje ukazalo nam je čak 63 miliona jedinstvenih korisnika.
Na Fejsbuku smo dobili podšku od 450.000 ljudi, koji su nam svojim sugestijama, komentarima i lajkovima pomagali da ne skrenemo sa puta, odnosno da ostanemo ono što smo prvobitno bili – prilagođeni potrebama svojih čitalaca.
Za samo dve godine uspeli smo da se visoko pozicioniramo na listi najposećenijih medijskih sajtova, na kojoj zauzimamo peto mesto. Svesni da ta činjenica donosi ogroman uticaj, ali i odgovornost, usmerili smo snagu i na različite humanitarne aktivnosti, kao i na dva velika društveno odgovorna projekta - “Drug nije meta” i “ZDRAVO, ZDRAVLJE: Pokreni se, produži život”, koja su dobila ogromnu podršku javnosti.
Iako smo ponosni na brojke, naša najveća vrednost su ljudi – mladi, sa nepresušnom energijom, vizijom, voljom i željom da vas svakodnevno informišu, zabave, odgovore na sva vaša pitanja i uvek budu drugačiji.
Stepenice koje vode ka uspehu su uvek strme, pa je upravo snaga koju smo crpeli iz timskog duha, jasne misije koju je video svaki naš pojedinac, bila odlučujući faktor koji nas je doveo ovde gde smo danas.
Zato na današnji dan moramo da se zahvalimo svima – novinarima koji su svakodnevno tražili načine da ispričaju nove priče, urednicima bez čijih ideja i podrške ne bismo mogli, community menadžerima koji su nas zbližavali sa čitaocima, dizajenerima koji su brinuli o tome da ostanemo lepi, marketing timu koji je stekao poverenje klijenata i saradnika, development timu koji je sve naše potrebe realizovao iste sekunde, menadžmentu koji nam je dao priliku da stvorimo nešto drugačije i koji je umeo da prepozna naš rad.
I na kraju, posebno se zahvaljujemo svima vama koji ste nas čitali, podržavali, kritikovali i tako nam pomogli nam da budemo bolji i da ni na sekund ne zaboravimo da smo tu zbog vas. Činjenica da nam je poverenje ukazalo 63 miliona ljudi jeste laskava i ponosni smo na nju, ali nama su važniji pojedinci nego brojke. Zato naša misija ostaje ista – i u narednom periodu smo tu da svakoga od vas informišemo, zabavimo i dokažemo da su iza portala SrbijaDanas.com ljudi koji vole i veruju u svoju priču.