Šta boja auta govori o vama?
Kada kupujete automobil, očito da boju ne birate tek tako, već da se ispod rečenice: "Hoću ovog", kriju jaki razlozi.
Trgovci automobilima nude naizgled neograničen izbor boja kako bi udovoljili i najprobirljivijim među kupcima. Od klasika - crne i plave, do neobične žute ili crvene, prodavci se svojski trude da udovolje svakom vozaču.
Širok opseg boja podstakao je psihologe da istraže da li kupci biraju proizvod samo na osnovu čiste naklonosti prema određenom tipu automobila ili i boja igra neku ulogu, tj. da li boja oslikava karakterne osobine kupca. Pokazalo se da boja zaista opisuje kupca, ali i da je važan činilac konačnog izbora jer:
93 odsto potrošača trvdi da boja i sama pojava igraju presudnu ulogu pri kupovini, dok
85 odsto potrošača tvrdi da je je boja glavni razlog zbog koga se odlučuju za konkretan proizvod.
Prepoznajete li se u opisima?