Zahvaljujući dobroj prodaji modela Clio, Renault pozitivan!
Francuski proizvođač vozila Reno (Renault) u trećem kvartalu povećao je prihode 6,7 odsto zahvaljujući uspehu novih modela u Evropi i proizvodnji vozila za račun svojih partnera, dok je obim prodaje na globalnom nivou ostao stabilan.
Ovaj proizvođač automobila, koji je povećanjem cena neutralizovao negativni valutni efekat, u trećem kvartalu ostvario je prihod od 8,53 milijarde evra, uz rast od 6,7 odsto, kojem je sa 4,4 procentna poena doprinela povećana prodaja vozila u partnerstvu sa Nissanom i Daimlerom, preneo je Rojters.
Prema rečima komercijalnog direktora Renault grupacije, Žeroma Stola, prodaja u okviru partnerstva do kraja godine trebalo bi da bude udvostručena, u skladu sa strateškim planom na srednji rok (do 2017. godine).
U saopštenju se dodaje da je u Evropi prodaja Renoa povećana 7,6 odsto, zahvaljujući novim modelima marke Clio. Van Evrope, prodaja je opala 7,0 odsto, usled slabosti na dva najznačajna tržišta ovog proizvođača, Rusiju i Latinsku Ameriku.
Ukupno, prodaja ove kompanije izvan Evrope dospela je na nivo pre tri godine, odnosno na 48 odsto ukupne prodaje u trećem kvartalu tekuće godine, prema 55 odsto u trećem tromesečju 2012. i 52 odsto u trećem tromesečju 2013.