Završeno najveće okupljanje PR profesionalaca u regionu
"PRilika 2014", šesta međunarodna konferencija pod nazivom "Komunikacija na (s)ceni", završena je juče u Zvezdara teatru u Beogradu. Konferencija je privukla preko 250 učesnika iz Srbije i regiona, što je potvrda kvaliteta programa ovogodišnje "PRilike".
Među mnogobrojnim gostujućim stručnjacima prisustvovao je i Donald Stil, međunarodni stručnjak za krizne komunikacije i nekadašnji glavni savetnik za odnose s javnošću u BBC-u, koji je govorio na temu "Krizna komunikacija u eri društvenih medija".
- Sve krize su predvidive. Možemo da predvidimo šta će se našoj kompaniji ili organizaciji desiti, jedino što ne možemo predvideti je kada i gde. Što znači, ako su sve krize predvidive, možemo se na vreme pripremiti za njih - rekao je Stil tokom radionice, i dodao da je pisanje i uvežbavanje plana za potencijalne krizne situacije ulaganje u buduću vrednost svake kompanije.
Predsednik Upravnog odbora "Publicis Group Serbia" Miša Lukić održao je predavanje na temu "Storytelling. Story doing. Story being."
- Jasno određivanje sopstvene velike priče jedan je od najsnažnijih alata u modernom biznisu, pošto takva priča definiše strateški pravac kompanije i njenih brendova. Od krucijalnog značaja je otkriti svoju autentičnu priču koja je istovremeno i relevantna i različita, jasno određena i neophodna da bi olakšala donošenje pravih odluka u svim sferama biznisa - rekao je Lukić tokom predavanja.