Zvezda i "LYONESS" izlaze u susret navijačima
Šampion Srbije od 1. jula počinje obnovu članstva.
Košarkaški klub Crvena zvezda nastavila je sa akcijom negovanja dobrih odnosa sa svojim navijačima. Poslednji u nizu projekata koji je pokrenuo šampion Srbije je emitovanje "ZVEZDAŠ" članskih karata koja je probudila veliko interesovanje među fanovima crveno-belih.
Početak obnove članstva u KK Crvena zvezda počeće od 1. jula 2015. godine, a korišćenjem "ZVEZDAŠ" članske karte kroz lojalti program navijačima će biti omogućeni brojne pogodnosti i ušteda novca. Takođe, svakom upotrebom članske karte "ZVEZDAŠ" prilikom kupovine robe široke potrošnje u partnerskim firmama klub je omogućio Zvezdi da prihoduje što će biti značajna finansijska pomoć prvaku Srbije da i dalje ostvaruje vrhunske rezultate i osvaje trofeje.
Ceo ovaj ambiciozan projekat KK Crvena zvezda realizuje u saradnji sa kompanijom "LYONESS" koja trenutno predstavlja najveći internacionalni lojalti program, a ujedno je i najveća šoping zajednicu u svetu. Lyoness članovima je omogućeno da koriste svoje pogodnosti u 46 zemalja širom sveta u preko 47.000 partnerskih firmi. U Srbiji je prisutan od 2007. godine, a u tom periodu je razvijena široka mreža partnerskih firmi iz svih branši, kao i potrošačka grupa koja kontinuirano raste i za sada broji preko 100.000 članova.
Više o svemu programu o ovome možete pogledati OVDE.