7 PREDVIĐANJA: Evo kako direktor jednog od najposećenijih svetskih portala vidi BUDUĆNOST MEDIJA
Televizijske kuće osetiće sudbinu štampanih medija, ali to nije sve...
Očigledno je da se mediji menjaju iz dana u dan i teško je precizno predvideti šta nas čeka u budućnosti. Korisnici se sve više okreću od desktopa računara ka mobilnim uređajima. Kablovi se presecaju, tradicionalna televizija odlazi u zaborav, a imejl poruke su ugrožene brzim i efikasnim aplikacijama za tekstualne poruke, tj. takozvano četovanje.
Pametni uređaji sve više povezuju svet oko nas, a ljudi su duboko pogođeni ovim promjenama. Oni koji su informisani i spremni ne gledaju na ove promene kao na pretnju, već pronalaze u njima mnoge mogućnosti.
Pročitajte OVDE kako možete da zaradite velike pare otrkivši jednu grešku na Ajfonu!
Tokom poslednjih šest godina sve je buknulo, zaključeno je na konferenciji "Business Insider"-a koja je okupila najbolje umove medija i tehnologije kako bi razmatrali budućnost.
Henri Blodžet, izvršni direktor "Business Insider"-a otvorio je konferenciju prezentacijom pod nazvanom "7 predskazanja budućnosti medija". Evo šta direktor jednog od najposećenijih portala o biznisu i tehnologiji misli o tome kakva će biti budućnost medija:
1. Jedino čitanost digitalnih medija raste, sve ostalo stagnira ili opada.
2. Pretplate na digitalnu muziku, filmove i novine rastu brzo.
3. Egzistencijalna kriza blokatora reklama rešiće se sama od sebe, ali pazite šta želite.
Pogledajte OVDE kako vas mogu pratiti i pomoću statusa baterija na vašem pametnom telefonu.
4. Domaće digitalno oglašavanje nastavlja da napreduje.
5. Sledeća velika platforma neće biti ni pametne naočare ni pametni automobili niti virtuelna stvarnost.
6. Televizijske kuće uskoro će osetiti sudbinu štampanih medija.
7. Moć i bogatstvo biće koncentrisaniji nego ikada.
8. Ali to nije sve…
Pročitajte OVDE kakve su značajne promene najavljene na Instagramu.