AGRESIVNI GUGL! Najavio još više reklama, sada i na mobilnim telefonima!
Para nikad dosta.
Google je objavio da će uskoro početi da plasira više reklama i oglasa na mobilnim uređajima, kako bi olakšao Android i iOS korisnicima pronalaženje informacija o proizvodima koje žele da kupe.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/05/16/sbb-kampanja-otkljucani-kanali3_1.jpg?itok=VrXUW1a4)
Kompanija SBB svojim korisnicima daje još više kanala i veće internet brzine, a najavljuje i dodatna ulaganja
Takozvane Discovery reklame će biti dostupne svim oglašivačima kasnije tokom godine, kao novi način da se dopre do korisnika širom Google ekosistema.
Pored Discovery reklama, Google je otkrio i da će mobilnim korisnicima omogućiti Gallery reklame. Upitanju je novi format pretrage reklama koji stiže u formi do osam reklama koje se mogu "svajpovati".
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2017/06/15/iphone-ruka-drzi-telefon.jpg?itok=ibX41Iqc)
ISTA SIRI: Ova devojka savršeno SKIDA GLAS iz Ajfona! Nećete verovati kad je čujete (VIDEO)
Takođe, standardne reklame će se sada pojavljivati u Google Discover feedu, koji je implementiran u brojnim početnim Android ekranima, u Google aplikaciji, kao i na početnoj Google stranici.
Ove reklame bi trebalo korisnike da inspirišu i omoguće im da saznaju više o novim brendovima i proizvodima. Na kraju, Google planira da omogući Showcase Shopping reklame za Google Images, feed u Discoveru, kao i za YouTube.
Podsetimo, Gugl je početkom ove godine udvostručio broj reklama na svojoj platformi, Jutjubu, što praktično znači da oglasi prekidaju svaki gotovo svakog minuta. Jasno je i u ovom slučaju, iza "brige o korisnicima", krije se samo još jedan način da Gugl zaradi još više novca.