Evo kako da napravite KRATKE FILMOVE na Jutjubu u par koraka
Da se pripazi TikTok, to je glavna poruka, ista koju šalju Facebook, Snapchat, Instagram i mnoge druge društvene mreže…
Frka na tržištu društvenih mreža se nastavlja i produbljuje.
Facebook je, iako očajnički kopira TikTok, koji je već neko vreme društvena mreža koja ima najviše preuzimanja aplikacije na svetu, zabeležio prvi pad prihoda od svog postanka, a Instagram se jureći da što vernije oponaša TikTok zaleteo previše, pa su korisnici zapretili da će ga masovno napuštati.
TikTok je napravio revoluciju kratkim video klipovima i to sad svi pokušavaju da kopiraju, pa čak i veliki YouTube, koji je tek nedavno predstavio Shorts, koji postaje sve popularnija platforma za gledanje i deljenje videa.
Daleko od toga da će TikTok u skorije vreme ozbiljno pripretiti Google video platformi (2,6 milijardi korisnika YouTube ima), međutim, popularnost kineske konkurencije (1,3 milijarde korisnika TikTok ima) ne može se ignorisati, pa programeri YouTube mreže već neko vreme svog pulena Shorts pakuju sličnim opcijama.
Jedna takva jeste mogućnost pravljenja Shorts klipova, koja je uvedena pre oko godinu dana.
Pred kraj jula je putem web platforme, mobilne i aplikacija počela distribucija dodatne opcije koja će korisnicima pomoći da od velikog videa sastave najavu od 60 sekundi. Edit into a Short nalazi se u sekciji Create i lako se koristi. Za početak je potrebno odrediti željenu porciju videa, nakon čega vas softver šalje u Shorts editor gde dodajete efekte. Svaki ovako sređen Short Video na sebi će imati link ka matičnom sadržaju. Treba pomenuti i da je moguće kreirati Shorts klipove isključivo iz sopstvenog videa. Ovo je urađeno kako se ne bi kršila kreatorska i autorska prava.
Opciju smo potražili na našim telefonima ali je još uvek nema. No, distribucija je tek počela, pa je treba uskoro očekivati.
Ovo neće raditi na YouTube Vanced aplikaciji, a razlog je jako prost - ta aplikacija više neće dobijati unapređenja, ali i dalje može da vam pruži YouTube video prikaz bez reklama i sa isključenim i zaključanim ekranom - praktično kao muzički plejer, samo od omiljenih video spotova.